Mini -> Rammelaar (waar en hoe op te lossen)
- Misterman
- Be Mini
Bericht
Mini -> Rammelaar (waar en hoe op te lossen)
Vaak lees je op internet dat het mini dashboard het een en ander aan rammeltjes vertoont. Nu zijn er verschillende topics over het verwijderen van dashboard en deur delen, maar ik ben benieuwd of er een bepaalde regelmaat zit in de rammeltjes. Persoonlijk heb ik een rammeltje achter de centrale teller, weet ik niet wat het is en kan ik het bij demonteren ook niet terug vinden. Laat even weten waar jij rammeltjes heb of voor welk rammeltje jij een oplossing gevonden hebt.
- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Het enigste wat bij ons rammelt is de kentekenplaat op de achterklep. Ben er nog niet niet aan toegekomen om dit te verhelpen.....maar gaat zeker deze week nog gebeuren. Verder gelukkig geen rammeltjes.....ik hoor alleen maar de compressor
:P:P

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij onze eerste One rammelde de achterklep. Nadat het slot vervangen was, verdween dit. Daarna alleen het dashboard.
Van onze eerste Cooper rammelde en zoemde het dashboard altijd. Het kraakte ook nog als je over een drempel reed.
Van onze tweede Cooper zoemde het dashboard, links bij de A-stijl als het warmer werd dan 23 graden. Kraakte heel af en toe als er over een steile drempel gereden werd.

Van onze eerste Cooper rammelde en zoemde het dashboard altijd. Het kraakte ook nog als je over een drempel reed.
Van onze tweede Cooper zoemde het dashboard, links bij de A-stijl als het warmer werd dan 23 graden. Kraakte heel af en toe als er over een steile drempel gereden werd.

- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors