Keep unread flags

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Gebruikersavatar
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Bleiswijk
Berichten: 497
Lid geworden op: 21 dec 2005, 21:07

Keep unread flags

04 jan 2006, 15:06

Kunnen jullie hier niet toevallig ook de keep unread flags mod installeren?
Erg ideaal als je niet automatisch inloggen hebt aangevinkt (zoals ik op m'n werk). Omdat ik net wat moest doen werd ik dus uitgelogd en dan ben je al je ongelezen berichten kwijt.

Ook voor de site van de MSCN was deze mod echt een uitkomst, dus misschien ook een idee voor hier...
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Gebruikersavatar
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Zeist
Berichten: 296
Lid geworden op: 02 nov 2005, 16:17
Nederland

04 jan 2006, 15:42

Het is een keuze of je al dan niet aan mods wil beginnen, het zorgt wel voor extra complexiteit. Mocht je meer info willen hebben dan ben ik beschikbaar voor tips, truuks en info :)
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

04 jan 2006, 16:14

Ik heb de nieuwe homepage gebaseerd op het forum. Daar zie je ook de nieuwe topics, maar die verdwijnen inderdaad als je opnieuw aanlogd.

Ik zou daar wat knopjes kunnen maken zoals, nieuwe topics vandaag en nieuwe topics deze week. Zo is het niet nodig mods in te laten grijpen op phpBB, dat gaat vaak fout bij updaten van phpBB. Bij alles wat ik doe laat ik de originele phpBB code ongemoeid om problemen te voorkomen.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

04 jan 2006, 18:34

Berthil schreef:Ik heb de nieuwe homepage gebaseerd op het forum. Daar zie je ook de nieuwe topics, maar die verdwijnen inderdaad als je opnieuw aanlogd.

Ik zou daar wat knopjes kunnen maken zoals, nieuwe topics vandaag en nieuwe topics deze week. Zo is het niet nodig mods in te laten grijpen op phpBB, dat gaat vaak fout bij updaten van phpBB. Bij alles wat ik doe laat ik de originele phpBB code ongemoeid om problemen te voorkomen.
Die optie om 'nieuwe berichten vandaag' en 'nieuwe berichten deze week' te laten zien vind ik een plezierige optie. Moet heel eerlijk bekennen dat sleutelen aan phpBB-software idd nog al nauw luistert. Ga liever voor EN veiligheid EN overzicht.
Goed voorstel, Berthil!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

05 jan 2006, 05:00

Op de homepage staat een link naar een pagina die de nieuwe topics list van de afgelopen 7 of 30 dagen. Maar je kan in de link ook zelf het aantal dagen invullen, deze geeft dus de laatste 15 dagen:

http://www.newminiclub.nl/nieuw.php?periode=15

Omdat in het forum nog niet de link naar de homepage staat kun je het beste de 'Vorige' knop gebruiken van je browser om het snelst terug te keren naar de lijst.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

05 jan 2006, 20:47

superhandig Berthil!

Het werkt echt heel erg goed 8) 8) 8)

Ik zag trouwens dat de Gallery ook geopend is dus dat iedereen zijn trots kan toevoegen en showen? :P dansen
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

06 jan 2006, 08:28

8) Berthil!

Wederom mijn complimenten :D
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream

Terug naar “Website en Forum”