Heuuuhhh, de problemen lijken te zijn verholpen. Bijna een weekend lang geen MINI-forum....totale afkickverschijnselen.
Dank aan Berthil voor het (laten) oplossen.
Too many connections...
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Zuiden
Bericht
Re: Too many connections...
Ik had eerder een berichtje moeten sturen naar de hoster maar was zelf het hele weekend onderweg, oa met de MINI
Het ligt aan de parking die veel database connecties vraagt en als er dan een hacker voorbij komt die de pagina vele malen opvraagt kort achter elkaar gaat het fout. Ik ga met de provider kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Sorry voor het ongemak.
Het ligt aan de parking die veel database connecties vraagt en als er dan een hacker voorbij komt die de pagina vele malen opvraagt kort achter elkaar gaat het fout. Ik ga met de provider kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Sorry voor het ongemak.
- Markos
- Mod virus alert!
- Locatie: Enschede
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Re: Too many connections...
Gelukkig het forum doet het weer, van t weekend weer een "too many connections"melding...
Op datzelfde scherm staat ook dat je dan de beheerder kan contacten, maar geen gegevens van de beheerder. Dat kan een bewuste keuze zijn natuurlijk (voorkomen van spam o.i.d.), maar wellicht iets om aan te denken. Ik wist in ieder geval geen contactgegevens (email, whatsapp, ... ) van een beheerder die de mogelijke storing zou kunnen verhelpen.
Op datzelfde scherm staat ook dat je dan de beheerder kan contacten, maar geen gegevens van de beheerder. Dat kan een bewuste keuze zijn natuurlijk (voorkomen van spam o.i.d.), maar wellicht iets om aan te denken. Ik wist in ieder geval geen contactgegevens (email, whatsapp, ... ) van een beheerder die de mogelijke storing zou kunnen verhelpen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Zuiden
Bericht
Re: Too many connections...
Ik kan deze fout helaas niet zelf herstellen en in het weekend reageert de provider niet.
Ik was in de veronderstelling dat ze het dan maandag wel zien in hun alerts maar dat was niet het geval.
Na sturen van een ticket (op een werkdag) was het binnen 5 min. opgelost.
Ik was in de veronderstelling dat ze het dan maandag wel zien in hun alerts maar dat was niet het geval.
Na sturen van een ticket (op een werkdag) was het binnen 5 min. opgelost.
Onze sponsors