Wijzigingen i.v.m. zoekmachines

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

18 apr 2006, 07:57

Ik mis die laatste berichten op de hoofdpagina wel. Schrok me gisteren een :feest hoedje toen ik achter de berichten lege hokjes zag en soms te tekst geen nieuwe berichten. Dat eventjes dat we gehacked waren. :shock:

Maar laat Googlebot of Inktomi Slurp maar langskomen hoor :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

18 apr 2006, 08:18

Die googlebot luistert nog beter dan mijn cavia's :evil: :mrgreen:
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Gebruikersavatar
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Zeist
Berichten: 296
Lid geworden op: 02 nov 2005, 16:17
Nederland

18 apr 2006, 10:13

Laatste bericht op de voorpagina vind ik niet zo boeiend, alleen zou het wel netjes zijn als je dan ook het kolommetje even weghaalt ;)

Zowiezo gebruik ik laatste bericht zelden, en als ik dat al gebruik is het in een forum-overzicht, niet op de voorpagina. Wat ik wel erg zou missen is het kleine oranje ikoontje voor een post met nieuwe berichten, want daarmee spring je naar het eerste nieuwe bericht.
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

18 apr 2006, 17:01

Ik heb de index pagina aangepast, deze laat nu alleen het laatste bericht zien als men ingelogd is. Zo heeft Google er geen last van want die is niet ingelogd. Waarom men dat niet zo in de handleiding voor het zoekmachine-vriendelijk maken van het forum die ik heb gebruikt heeft gezet is mij even niet duidelijk, maar zo functioneert het wel denk ik. Waarom na plaatsen van een bericht niet meer automatisch geforward wordt weet ik helaas nog niet.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

19 apr 2006, 17:06

Beetje onhandig nu dat je na het plaatsen van een bericht niet automatisch wordt teruggestuurd. Voor de rest geen problemen.
Gebruikersavatar
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Strijen
Berichten: 2051
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:43

19 apr 2006, 17:51

Maaij schreef:Beetje onhandig nu dat je na het plaatsen van een bericht niet automatisch wordt teruggestuurd. Voor de rest geen problemen.
Ja dat is idd erg onhandig,dacht dat het aan mijn pc lag :(

Veder doet alles het gewoon goed :mrgreen:
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

25 apr 2006, 19:13

Als je in Google nu zoekt in New MINI Club komt deze pagina op tweede plaats:

http://www.zoekbank.nl/index/id/80446/t/details/

Deze linkt dus door naar ons en je kunt ook een score toekennen aan www.newminiclub.nl

Het lijkt me duidelijk wat jullie moeten doen :)

@badkarma, heb jij de website daar aangemeld?

Op aanwijzing van badkarma zijn er nog wat kleine wijzigingen doorgevoerd om ons hoger in de Google resultaten te krijgen.

Wat ook helpt is op andere MINI sites je berichten te signeren met www.newminiclub.nl :)
Ik zal op mijn website ook de NewMINIclub in het menu zetten, dat scheelt ook al weer. Ik kom b.v. hoger dan de NewMINIclub website met mijn retro-event pagina als je zoekt in Nederlandse pagina's op Mini Cooper Club (tweede pagina).
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

25 apr 2006, 19:20

Hij gaat goed zo!!

Die zoekbank heb ik op m'n geweten volgens mij maar dat is al lang geleden hoor dat ik daar gegevens heb achtergelaten. Heb toen ook wat Duitse sites meegenomen
http://www.verkehrsportal.de/webkatalog ... =no_rubric
http://www.autoguide.net/clubs/mini_clubs.shtml
http://www.suche4all.de/review.php?sid=1765
en ook maar Wikipedia.
Nu maar hopen dat de googlebot weer gaat luisteren :)

Als je in Google newminiclub intoetst dan zie je dat de naam NewMINIclub al aardig is "gespammed" op diverse sites door NewMINIclub-forumleden.

Alleen moeten we nog even hoger op de ladder komen met de zoeknaam MINI.

oh ja, we staan ook op diverse startpagina's: mini.pagina.nl en autoclubs.pagina.nl etc.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
badkarma
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Horn
Berichten: 273
Lid geworden op: 15 feb 2006, 09:28

26 apr 2006, 00:07

Arjan schreef:Hij gaat goed zo!!

Als je in Google newminiclub intoetst dan zie je dat de naam NewMINIclub al aardig is "gespammed" op diverse sites door NewMINIclub-forumleden.

Alleen moeten we nog even hoger op de ladder komen met de zoeknaam MINI.

oh ja, we staan ook op diverse startpagina's: mini.pagina.nl en autoclubs.pagina.nl etc.
Op mini.pagina.nl heb ik aangemeld. Zoveel mogelijk dochterpagina's van startpagina, startkabel, boogolinks en dat soort dummy puinsites is goed voor newminiclub.

Ik denk dat op mini alleen het lastig wordt hoog te staan, wel als je straks gaat zoeken op mini club want hiermee timmer ik met mijn zoekmachine programma aan de weg. Deze site staat in ieder geval in no time hoog in Google en andere zoekmachines :mrgreen:
Sinds 07-2009 helaas geen Mini meer. Rijd nu een A4.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

26 apr 2006, 08:30

Badkarma schreef:Deze site staat in ieder geval in no time hoog in Google en andere zoekmachines
:hoera
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “Website en Forum”