Wie kent eventueel deze auto's?

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Everaars
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Weesp
Berichten: 131
Lid geworden op: 17 nov 2013, 14:53

Wie kent eventueel deze auto's?

01 aug 2014, 18:48

een collega is mini's aan het bekijken, de vraag is wie eventueel de onderstaande mini's kent of wellicht in bezit heeft gehad ?

een cabrio

een witte

een zwarte

gr rene
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: wie kent eventueel deze auto's ??

01 aug 2014, 21:36

ik ken geen van drieën. Qua prijs zou ik zeker de witte cooper 2005 boven de zwarte r56 one verkiezen zeker omdat het motorvermogen van de 1.4 wat minder is
Ik vraag mij af waarom die zwarte One een contrastkleur dak heeft. Naar mijn weten is dat niet voor de One beschikbaar (mogelijk een of ander actiemodel) . Dit zou ik navragen en als het zelf gespoten is, onderzoeken of het goed gespoten is (en of er nog andere schade is).


Ik vind het belachelijk dat bijkopen van Bovaggarantie + beurt dan +2050 euro moet kosten. De regels van Bovag ken ik ook niet maar of een bovaggarage een auto van EUR 7400 zomaar zonder enige garantie mag verkopen, zou ik zeker even nakijken.


Marcel
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Fuus
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 dec 2013, 17:10

Re: Wie kent eventueel deze auto's?

20 aug 2014, 12:54

Een BOVAG erkend bedrijf is verplicht boven een bedrag van €4.500,- of als het aankoopbedrag 35% is van de catalogusnieuwprijs 6maanden garantie te verlenen (Op welke specifieke delen dit betrekking heeft: zie voorwaarden).
De enige uitzondering op deze regel is als het specifiek op schrift staat en tevens getekend is door de koper, dat deze afziet van de BOVAG garantie.
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Veghel
Berichten: 2500
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:37

Re: Wie kent eventueel deze auto's?

20 aug 2014, 13:02

Ik zou geen 1.4 kopen. Die hebben een heel erg slechte motor.
Weet er helaas alles van..... :(
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1907
Lid geworden op: 20 aug 2008, 18:38

Re: Wie kent eventueel deze auto's?

20 aug 2014, 13:17

Helemaal met Marcel eens. Mijn vriendin heeft laatst een auto gekocht met BOVAG garantie (6 maanden), apk en een onderhoudsbeurt. De kosten hiervoor kwam op een extra bedrag van €350,-
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Veghel
Berichten: 2500
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:37

Re: Wie kent eventueel deze auto's?

20 aug 2014, 15:22

boris_brznjef schreef:
Batje schreef:Ik zou geen 1.4 kopen. Die hebben een heel erg slechte motor.
Weet er helaas alles van..... :(
De 1.6 is net zo slecht helaas
Nee klopt, alle psa blokken zijn bagger. Maar heel veel 1.4tjes gaan stuk rond de 100.000 km.
Iets met de vanos die het dan begeeft. Dit heb ik zelf meegemaakt en met de garage heel veel gezeur over gehad. Ook omdat na een zoektocht bleek dat er heel veel 1.4tjes met de zelfde km's het zelfde hadden.

Dus ik zou zeggen, 1.6 en blijf zo ver mogelijk weg van een 1.4.
Ook omdat er voor de 1.6jes veel meer verbeterde onderdelen zijn. Dan wel niet bmw of aftermarket.
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

Re: Wie kent eventueel deze auto's?

20 aug 2014, 22:23

Ik weet wel een HELE leuke astro black Cooper van 2007 met 79.000km voor 9.950 compleet met grote onderhoudsbeurt/APK/6 maanden bovag garantie.

O.a.:
wit dak/spiegels/bonnet stripes
half leder
16"
driving lights
lichtpakket
climate control
HiFi luidspreker systeem
lichtsensor
etc...

Echt een hele leuke, complete en nette auto.

Stuur maar een PB-tje als je meer wilt weten! :icon_top:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Wie kent eventueel deze auto's?

21 aug 2014, 07:12

En bij Peter op een goed en vertrouwd adres, ik zeg: doen!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “MINI Spotting”