Rode Mini Leerdam

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
darkevo
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Zwaanshoek
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 dec 2014, 15:30

Rode Mini Leerdam

08 jan 2015, 11:29

Zag een mooie, Rode Mini met zwarte bonnet stripes staan in Leerdam. Stond geparkeerd voor zijn/haar huis aan de Wederiklaan (tegenover de Bogerd).

Wie o Wie is dit? Mijn ouders wonen hier tegenover!
Mini Cooper One. Salt. Pepper White.
madejo
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Culemborg
Berichten: 141
Lid geworden op: 23 nov 2014, 21:13

Re: Rode Mini Leerdam

08 jan 2015, 13:17

Niet iedere mooie mini-rijder zit hier op het forum, helaas. Dus weet niet of je de persoon vindt. Maar wel grappig dat jouw ouders wonen in een aangrenzende straat waar ik opgegroeid ben (Frans L. Blomlaan)! Is er in de afgelopen 11 jaar veel veranderd?
Huidige ride:_ [thumbnail]http://www.newminiclub.nl/gallery/album ... /77651.jpg[/thumbnail]
Vorige ride:__ [thumbnail]http://www.newminiclub.nl/gallery/album ... /75707.jpg[/thumbnail]
Gebruikersavatar
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Culemborg
Berichten: 2302
Lid geworden op: 11 nov 2009, 11:21

Re: Rode Mini Leerdam

08 jan 2015, 15:37

Dan zal je in Culemborg ook nog wel eens tevergeefs zwaaien en MINI'S spotten, zitten er niet zoveel op t forum.
Laatst reed er een vrouw in een bruine Clubman me tegemoet en die zwaaide :shock: en dat was vrij uniek!
darkevo
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Zwaanshoek
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 dec 2014, 15:30

Re: Rode Mini Leerdam

08 jan 2015, 19:03

madejo schreef:Niet iedere mooie mini-rijder zit hier op het forum, helaas. Dus weet niet of je de persoon vindt. Maar wel grappig dat jouw ouders wonen in een aangrenzende straat waar ik opgegroeid ben (Frans L. Blomlaan)! Is er in de afgelopen 11 jaar veel veranderd?
Ha gaaf! Mijn ouders wonen op de bogerd. Hoekhuis bij de rotonde/speeltuin. Alles ziet er nog hetzelfde uit. Alleen is Leerdam west platgegooid en staan er nieuwe koophuizen :-)
Mini Cooper One. Salt. Pepper White.
darkevo
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Zwaanshoek
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 dec 2014, 15:30

Re: Rode Mini Leerdam

08 jan 2015, 19:04

JJJJ schreef:Dan zal je in Culemborg ook nog wel eens tevergeefs zwaaien en MINI'S spotten, zitten er niet zoveel op t forum.
Laatst reed er een vrouw in een bruine Clubman me tegemoet en die zwaaide :shock: en dat was vrij uniek!
Ja dat dacht ik al.. Was al aan het zwaaien en werd schaapachtig aangekeken ;-)
Mini Cooper One. Salt. Pepper White.
madejo
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Culemborg
Berichten: 141
Lid geworden op: 23 nov 2014, 21:13

Re: Rode Mini Leerdam

10 jan 2015, 21:24

darkevo schreef:
madejo schreef:Niet iedere mooie mini-rijder zit hier op het forum, helaas. Dus weet niet of je de persoon vindt. Maar wel grappig dat jouw ouders wonen in een aangrenzende straat waar ik opgegroeid ben (Frans L. Blomlaan)! Is er in de afgelopen 11 jaar veel veranderd?
Ha gaaf! Mijn ouders wonen op de bogerd. Hoekhuis bij de rotonde/speeltuin. Alles ziet er nog hetzelfde uit. Alleen is Leerdam west platgegooid en staan er nieuwe koophuizen :-)
Dat is best heftig... Maar Noord dus nog steeds gelijk.
Huidige ride:_ [thumbnail]http://www.newminiclub.nl/gallery/album ... /77651.jpg[/thumbnail]
Vorige ride:__ [thumbnail]http://www.newminiclub.nl/gallery/album ... /75707.jpg[/thumbnail]
darkevo
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Zwaanshoek
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 dec 2014, 15:30

Re: Rode Mini Leerdam

11 jan 2015, 00:54

madejo schreef:
darkevo schreef:
madejo schreef:Niet iedere mooie mini-rijder zit hier op het forum, helaas. Dus weet niet of je de persoon vindt. Maar wel grappig dat jouw ouders wonen in een aangrenzende straat waar ik opgegroeid ben (Frans L. Blomlaan)! Is er in de afgelopen 11 jaar veel veranderd?
Ha gaaf! Mijn ouders wonen op de bogerd. Hoekhuis bij de rotonde/speeltuin. Alles ziet er nog hetzelfde uit. Alleen is Leerdam west platgegooid en staan er nieuwe koophuizen :-)
Dat is best heftig... Maar Noord dus nog steeds gelijk.
Yes! Alleen is noord stukje bij beetje het nieuwe west aan het worden. Beginnend bij de scholen aan de schaickse weg. Bij binnenkomst Leerdan staat er trouwens wel een immense sportschool...
Mini Cooper One. Salt. Pepper White.

Terug naar “MINI Spotting”