GP 1399
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: GP 1399
Even afstoffen na negen jaar! Ik heb de GP nog steeds en zonder problemen al rijd hij slechts 2000km per jaar. Deze foto van vorig jaar na polijsten van de velgen en voorzien van een keramische coating (dus geen blanke lak). Die heeft goed gehouden want ze zien er nog hetzelfde uit en de auto staat meestal buiten.

Eind vorig jaar nog een keer naar de Ring geweest en daar heeft hij ook heel goed gedaan, wel met nieuwe Michelin Sport banden.

Eind vorig jaar nog een keer naar de Ring geweest en daar heeft hij ook heel goed gedaan, wel met nieuwe Michelin Sport banden.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nieuwe avatar van de GP gemaakt 
Ik heb nog steeds de zelf gemaakte Illustrator bestanden met alle opties als lagen.

Ik heb nog steeds de zelf gemaakte Illustrator bestanden met alle opties als lagen.
- frankie
- Volledig MINI minded!
- niekcarfreak
- NMC Moderator
Bericht
Leuk Berthil dat je de Mini's nog hebt. Ben wel benieuwd wat je nieuwe hobby is.....
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
LEGO en specifiek LEGO machines die ballen van links naar rechts bewegen en huisjes. Daarmee ook al 8 jaar op LEGO World Utrecht gestaan en inmiddels zijn er sets uitgebracht door Mould King en anders Chinese blokjes makers. Wat ik ontwerp maak ik gratis bouw instructies van, de meeste hebben wel een filmpje.
https://rebrickable.com/users/Berthil/mocs/ en anders wel een foto op mijn Flickr
https://rebrickable.com/users/Berthil/mocs/ en anders wel een foto op mijn Flickr
- niekcarfreak
- NMC Moderator
Bericht
Dank je voor je reactie Berthil.
Dat is wel een heel andere soort hobby. Dat had ik
niet verwacht.
Dacht meer iets als (zweef)vliegen o.i.d.
Wens je nog veel plezier met je nieuwe hobby!
Dat is wel een heel andere soort hobby. Dat had ik
niet verwacht.
Dacht meer iets als (zweef)vliegen o.i.d.

Wens je nog veel plezier met je nieuwe hobby!

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dank je! De GP komt trouwens goed van pas bij het vervoeren van de LEGO. Ik heb een extra hoedenplank gemaakt en daardoor de 'plankruimte' verdubbeld.
- niekcarfreak
- NMC Moderator
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors