hahaha, inderdaad. PFL past op zich best aardig, kan hem alleen op 3 plaatsen vastzetten ipv op 4 bij de FL versie.cooperke s schreef:Leuk dat ik een kleine bijdrage heb kunnen leveren!![]()
Wat zeggen we dan,....Mooi lol
Koenv R53 PW-> wieltjes
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
f**k ing MINI's....Koenv schreef:hahaha, inderdaad. PFL past op zich best aardig, kan hem alleen op 3 plaatsen vastzetten ipv op 4 bij de FL versie.cooperke s schreef:Leuk dat ik een kleine bijdrage heb kunnen leveren!![]()
Wat zeggen we dan,....Mooi lol

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
volgens mij heb ik nog wel een rode gevarendriehoekdinghoesapparaat in mn schuur liggen. Ruilen we wel een keer om. Ben je er toevallig zondag bij?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik hoop het wel, spullen van Job zijn nu onderweg mijn kant op. Even kijken of ze op tijd binnen zijn.
En anders kom ik misschien even kijken.
Thanks,mushrop schreef:volgens mij heb ik nog wel een rode gevarendriehoekdinghoesapparaat in mn schuur liggen. Ruilen we wel een keer om. Ben je er toevallig zondag bij?
Ik hoop het wel, spullen van Job zijn nu onderweg mijn kant op. Even kijken of ze op tijd binnen zijn.
En anders kom ik misschien even kijken.
R53 MCS HB / Pepper White
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren de spulletjes van Job terug gekregen, alles op en top gespoten
, thanks.
Laatste chroom is nu verwijderd
, tevens de side-scuttles in kleur van het dak laten spuiten.
ik heb nu nog doorhandle en tankdop covers zitten deze zijn mat zwart en moeten uiteraard ook de kleur van het dak gaan krijgen. Weet iemand of de covers zo te spuiten zijn? Of moet ik de handles en de tankdop zelf laten spuiten?

Laatste chroom is nu verwijderd

ik heb nu nog doorhandle en tankdop covers zitten deze zijn mat zwart en moeten uiteraard ook de kleur van het dak gaan krijgen. Weet iemand of de covers zo te spuiten zijn? Of moet ik de handles en de tankdop zelf laten spuiten?

R53 MCS HB / Pepper White
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors