Ik hou het niet meer... ga zo kijken en morgen ophalen..
dus weet vanavond meer van de auto dan nu lol
Coen's 7de project came to an end...
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanuit Portugal gefeliciteerd Coen! Mooie bak!
Zelfs bij mij liggen Coen´s mods, dus wordt vast weer een hele dikke bak.
Spreek je volgende week nog wel effe.
Zelfs bij mij liggen Coen´s mods, dus wordt vast weer een hele dikke bak.

Spreek je volgende week nog wel effe.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Je zou bijna denken dat het bekijken en ophalen van een andere auto voor jou niet zo heel bijzonder meer is,
maar volgens mij stuiter je lekker van de spanning
(geintje
)
Veel succes straks!
maar volgens mij stuiter je lekker van de spanning

Veel succes straks!

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
komt................i....................dan........... bijna.........
Wel ideaal weer om gelijk lekker te cruisen coen!
morgen zelfde als vandaag en pas maandag regen dus een heel weekend lang foto's maken + cruisen + foto's maken + cruisen + tanken + foto's maken + cruisen!
Wel ideaal weer om gelijk lekker te cruisen coen!

morgen zelfde als vandaag en pas maandag regen dus een heel weekend lang foto's maken + cruisen + foto's maken + cruisen + tanken + foto's maken + cruisen!

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
mushrop.... hoeveel liggen er?
geo.. moet proberen rustig aan te doen
shopalicious... weet niet wat het is maar stond zo te stuiteren dat ik net ben wezen kijken....terwijl ik hem morgen ga halen
maus.. lach niet
shag.. kan niet wachten!!!!
heb de opties in mijn hoofd!!!! zal aanvullen!!!
geo.. moet proberen rustig aan te doen

shopalicious... weet niet wat het is maar stond zo te stuiteren dat ik net ben wezen kijken....terwijl ik hem morgen ga halen

maus.. lach niet

shag.. kan niet wachten!!!!

heb de opties in mijn hoofd!!!! zal aanvullen!!!