Peter's PW R53...new ride..pag 336
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
dat klinkt als top service Peter
en anders, stukkie rijden voor een perfect gepoetste wagen is niet zo'n ramp toch???? 
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Heb hier in Den Haag een prijsopgave gehad van 250.- om de Mini in zijn geheel te kleien, polijsten, poetsen en gehele interieur te reinigen incl leer behandeling..dat laatste als bonus voor mn moeite
Het schilderbedrijf de gegevens gemaild...het zou voor zo'n bedrag niet zo'n probleem moeten zijn, lijkt me
Even afwachten maar...
Het schilderbedrijf de gegevens gemaild...het zou voor zo'n bedrag niet zo'n probleem moeten zijn, lijkt me
Even afwachten maar...
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
dan hoef je m t komende jaar niet meer te wassen
of geld dat alleen voor mij??
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
'ik snap niet hoe het komt dat er zoveel aanslag in mn velgen zit hoor....'
hahah
ja willem, jij bent de enige die denkt dat eens per 50.000 km wassen voldoende is....Woosh! schreef:dan hoef je m t komende jaar niet meer te wassen![]()
![]()
'ik snap niet hoe het komt dat er zoveel aanslag in mn velgen zit hoor....'
hahah
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Het zou mooi zijn om met een goede basis te beginnen...maar ik beloof m daarna elk weekend te wassen
Het zou mooi zijn om met een goede basis te beginnen...maar ik beloof m daarna elk weekend te wassen
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
hahahaa
ach, pepper grey / pepper black, wie weet is t mooi...
die quote ik ff, ben benieuwd wat jij er van terecht zal brengen??GreyCooperS schreef:![]()
ach, pepper grey / pepper black, wie weet is t mooi...
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik kreeg over mn DS altijd complimenten over hoe die stond te glimmen
En die werd ook alleen elk weeked gewassen...
En die werd ook alleen elk weeked gewassen...
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- speedy
- NMC Legend

Bericht
dan maar niet helemaal schoon onder de motorkap
Mooi dat die helemaal gepoetst word man
Ik heb bij mijn vorige mini de remklauwen gespoten en toen zat de hele auto onder de rode spuitnevel en daar ben ik serieus een week mee bezig geweest om het weg te halen want het zat overal
Ben daar niet zo kapot van als je ziet hoe ze dit schoonmakenP5ycH0 schreef:Cool, die nemen ook het motorcompartement mee....Tijntjuh schreef:Voor dat bedrag mag het idd geen probleem zijn!
Deze Is wat duurder, maar doet ongeveer hetzelfde en komt de auto bij je halen en weer brengen
Mooi dat die helemaal gepoetst word man
Ik heb bij mijn vorige mini de remklauwen gespoten en toen zat de hele auto onder de rode spuitnevel en daar ben ik serieus een week mee bezig geweest om het weg te halen want het zat overal
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik heb dat ool gehad met de beemer.. Allemaal rode mist na de eerste keer spuiten... Maar kreeg het er wel gelijk goed af ( niet verder vertellen, maar break cleaner gebruikt
)
Ik dacht er wel over om op eigen kosten ook de motorruimte te laten schoonmaken door die gasten... Is echt heul stoffig daar
Maar dat is dus niet aan te raden?
Ik heb dat ool gehad met de beemer.. Allemaal rode mist na de eerste keer spuiten... Maar kreeg het er wel gelijk goed af ( niet verder vertellen, maar break cleaner gebruikt
Ik dacht er wel over om op eigen kosten ook de motorruimte te laten schoonmaken door die gasten... Is echt heul stoffig daar
Maar dat is dus niet aan te raden?
Onze sponsors