maus zijn bonkey is end of story..... samenvatting p 122
- GreyCooperS
- Forum Junky
- maus105
- Bonkey
Bericht
diddy kong hing er mario luigi en ik weet zeker dat jij voor de princess was gegaan want die hing er ook
nou ik had hem op de kermis gewonnen laatst.met van die muntjes die dan schuiven.dus toen zag ik donkey kong hangen dus ik dacht die moet ik hebben.maar ja dan mik je er al gauw 20euro muntjes inBlont-007 schreef:Hahahaha Donkey Kong, nu die diddy nog scoren Maus!

diddy kong hing er mario luigi en ik weet zeker dat jij voor de princess was gegaan want die hing er ook

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- maus105
- Bonkey
Bericht
bij ons op de hoek zijn ze een flat aan het bouwen.het is continu narigheid daar met verkeer.voorrang verlenen ho maar natuurlijk.nou had ik voorrang gister en omdat het zo onoverzichtelijk is dacht ik dat ik door kon rijden.bleek toch dat er een auto nog effe door wou.er zat een klein inhammetje waar ik hem in wilde zetten.bang!!!!!K*##@ K@#$$^^zooi.
en dan te bedenken dat ik voorrang had
ik had beter kunnen blijven staan midden op de weg en hem lekker achteruit laten rijden maar ja dat is achteraf gelul!!ik gelijk kijken natuurlijk en het voelde net of iemand een kras op me hart zette!!
tuurlijk had ik van tevoren al rekening gehouden dat zoiets kon gebeuren aangezien de wielen zo ver naar buiten steken en als je een stoeprandje pakt dan heb je hem ook gelijk op je velg maar ja leuk is anders

binnenkort word ie hersteld maar man wat kan dat zeer doen zeg
en dan te bedenken dat ik voorrang had

tuurlijk had ik van tevoren al rekening gehouden dat zoiets kon gebeuren aangezien de wielen zo ver naar buiten steken en als je een stoeprandje pakt dan heb je hem ook gelijk op je velg maar ja leuk is anders

binnenkort word ie hersteld maar man wat kan dat zeer doen zeg

Onze sponsors