Speedy Coupe JCW
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Speedy coupe JCW
Check je polis ff, maar standaard zit dit bij All Risk als het goed is.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
yep gelukkig verzekerd
wel 150 euro eigen risico maar dat mag de pret niet drukken 

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Da's als snel, wel zuur man, had je niet de neiging om op je auto te gaan liggen om hem te beschermen 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ja eigenlijk wel maar heeft geen zin 
Ik had auto liefst vandaag achter gelaten maar ik ga morgen weekend naar de ring

Ik had auto liefst vandaag achter gelaten maar ik ga morgen weekend naar de ring

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Inderdaad balen Daiel maar daar ga je straks niets meer van zien, kunnen ze goed herstellen. Zo had de overbuurman van mij op de camping in Spanje vorig jaar die storm met hagelbuien getrotseerd die in de Costa Brava op veel campings enorme schade had toegebracht. Zijn toen nieuwe Peugeot was een wasbord met heel veel putjes als gevolg van de hagelbuien. Die auto was na thuiskomst terug naar de dealer gegaan en na herstel was er niets meer van te zien, helemaal weer strak dus dan moeten ze die MINI van jou ook weer goed kunnen krijgen.
Laatst gewijzigd door Schroefie op 03 jul 2015, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Dat is idd 3 keer ruk als je zoiets overkomt, daar zouden we allemaal zwaar ziek van worden.
Gelukkig kan hij snel gemaakt worden Daiël, zorg er wel voor dat je er niet nog een paar deukjes bij rijdt op de ring
Have fun this weekend
Gelukkig kan hij snel gemaakt worden Daiël, zorg er wel voor dat je er niet nog een paar deukjes bij rijdt op de ring

Have fun this weekend

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Oh damn wat kl*&%#te zeg! Wat frankie zegt, die neiging zou ik ook hebben.
Ik heb gister angstvallig buienradar (en dan specifiek de hagelradar) in de gaten gehouden. Klaar om naar een parkeergarage iod te rijden als dat nodig was. Maar de buien in Noord-Holland ontstonden zo ongeveer boven Haarlem en Amsterdam, dus ik heb niet veel slecht weer gehad.
Succes met het herstel!
Ik heb gister angstvallig buienradar (en dan specifiek de hagelradar) in de gaten gehouden. Klaar om naar een parkeergarage iod te rijden als dat nodig was. Maar de buien in Noord-Holland ontstonden zo ongeveer boven Haarlem en Amsterdam, dus ik heb niet veel slecht weer gehad.
Succes met het herstel!
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, daar zag ik plaatjes van in mijn hoofd. Cannuccia als volleerd model gedrapeerd over de motorkap van haar cabbie
(het is vrijdag toch
)

(het is vrijdag toch

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
LOL
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
Justa Cooper

Vorige projecten:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Balen man, maar gelukkig verzekerd. Als er teveel schade inzit dan is het staal zo opgerekt dat delen vervangen moeten worden omdat er eigenlijk teveel materiaal is ontstaan (door het uitrekken). Coen vertelde gisteren dat hij dat een keer gehad heeft, toen moest het complete dakpaneel vervangen worden. Dat maakt verder niet uit want het is toch verzekeringswerk. Motorkap enzo is natuurlijk easy te vervangen.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo hééé Speedy dat zijn de wat minder leuke dingen in het leven.
Gelukkig wordt de schade vergoed begrijp ik, maar leuk is het nooit, hoop dat de auto weer vlug in de oude staat is.
Een voordeel, kun je jezelf nog wat foutjes/krasjes op de Ring permitteren

Gelukkig wordt de schade vergoed begrijp ik, maar leuk is het nooit, hoop dat de auto weer vlug in de oude staat is.
Een voordeel, kun je jezelf nog wat foutjes/krasjes op de Ring permitteren

- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
Pff wel of niet verzekerd, ik krijg al buikpijn van het gedoe....Have fun op de Ring man.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ben wel blij dat ik hem maandag al kan brengen want vind er geen zak meer aan om in te rijden zo 

Onze sponsors