maus zijn bonkey is end of story..... samenvatting p 122
- GreyCooperS
- Forum Junky
- maus105
- Bonkey
Bericht
thx voor al jullie positieve comments.moest het eerst effe goed maken met me vrouwtje want die stond al 2uur op me te wachten in erp om me bumper nog weg te brengen
.eigenlijk nog maar een klein stukje mee gereden van vianen naar erp.maar het rijd super eigenlijk beter als me vaste veren zelfs ondanks dat ie veel lager staat.wel wat scrapping hier en daar en in erp moest ik me wielkastjes beetje aandrukken,maar he dan heb je ook wat.STANCE FOR LIFESTYLE
de voorkant gaat nog wel wat lager maar dat gaan we binnenkort effe doen.heel veel poke is het eigenlijk niet meer het is meer flush geworden.op zich ook vet.eerst maar is kijken wat het allemaal doet en hoe het gaat en dan misschien nog breder achter
vandaag of morgen ook nog een klein randje van me wielkastranden dremelen en dan kan ie misschien nog wat lager.ik ben er echt super tevreden mee!
@peter:dude heb je hem op die heuvel kapot gereden??dat is gewoon lomp rijgedrag dat heeft niks met stance te maken

de voorkant gaat nog wel wat lager maar dat gaan we binnenkort effe doen.heel veel poke is het eigenlijk niet meer het is meer flush geworden.op zich ook vet.eerst maar is kijken wat het allemaal doet en hoe het gaat en dan misschien nog breder achter
@peter:dude heb je hem op die heuvel kapot gereden??dat is gewoon lomp rijgedrag dat heeft niks met stance te maken
- maus105
- Bonkey
Bericht
@jobraay:is je geraden!!
@peter:tuurlijk cobra's wat anders
@daveke:vind de pijp zo juist wel vet.dubbele pijpjes zou ik nooit nemen.
binnenkort komt er een aero cooper bumper op en gaan we voor een lekkere dikke pijp aan een kant.sjonnie for life
@danny:zeker!!effe mooie shoot doen ergens!
@coen:thx again m8!!
@sven:
me is very happy!
@ida:thx volgende week kan je effe kijken bij macmeet
@peter:tuurlijk cobra's wat anders
@daveke:vind de pijp zo juist wel vet.dubbele pijpjes zou ik nooit nemen.
binnenkort komt er een aero cooper bumper op en gaan we voor een lekkere dikke pijp aan een kant.sjonnie for life
@danny:zeker!!effe mooie shoot doen ergens!
@coen:thx again m8!!
@sven:
@ida:thx volgende week kan je effe kijken bij macmeet
- maus105
- Bonkey
Bericht
komt goed!op de foto lijkt het wel zo maar in het echt is het gewoon echt nog wel breed.maar ik denk dat ik achter spacers ga steken en voor komen andere veren om hem nog wat lager te zettenFred schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Echt de max! Super geworden man! Damnz.
Jammer dat er bijna niets meer te merken is van de breedte van die wielen, ik zeg spacers ertussen
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors