Haha goed gezien, ja grootste auto grootste antennethavipah schreef:
Grappig, het lijkt net of die rode paal uit het dak van de Phantom komt

Maar serieus: ik vind dat hele mooie auto's, maar met zoveel geld zou ik die echt niet kiezen!
Denk ik...

Haha goed gezien, ja grootste auto grootste antennethavipah schreef:
Grappig, het lijkt net of die rode paal uit het dak van de Phantom komt
Wij hebben gewoon een erg goede smaak, Rob!mushrop schreef:Ik vind een Phantom echt onwijs dik. Maar als ik moest kiezen nam ik net als Ivo (alweer, we hebben dezelfde smaak Ivo!) een dikke Quattroporte GT S.
@Deniz: je gelooft toch niet echt dat dat een Bentley is he...Da's gewoon een Pheaton in een te duur jasje...
Haha dat wist ik zeker wel en dat was deze! Had geinformeerd bij de dealer, maar was zo verschrikkelijk duur dat ik toch voor een wingtip wilde gaan. Deze kwam tussendoor en gelijk mn kans gegrepen. Dus me = happyQuinten schreef:jij weet echt neit wat je wil
soo junki heb je 3 vleugels liggen daluk,want je moet ook mee doen met die gp groupbuy,junkAdriaan schreef:Haha dat wist ik zeker wel en dat was deze! Had geinformeerd bij de dealer, maar was zo verschrikkelijk duur dat ik toch voor een wingtip wilde gaan. Deze kwam tussendoor en gelijk mn kans gegrepen. Dus me = happyQuinten schreef:jij weet echt neit wat je wil
Onze sponsors