Stalen remleidingen zijn nuttig als je vaak wat flinker de rem intrapt, dan heb je meer gevoel bij het remmen. Ik geloof niet dat je met stalen remleidingen ook harder kunt remmen. Als je dan flink remt is een remvloeistof met een hoger kookpunt aan te raden (zoals Dot 5.1). Als je met de Brembo schijven niet echt flink gaat gassen en vaak achter elkaar flink gaat remmen zijn stalen remleidingen en andere vloeistof niet nodig. Als je remmen bij flink remmen sponzig aan gaan voelen of zelfs fading krijgen is het zaak over te schakelen op stalen remleidingen en Dot 5.1.Mini Poeper schreef:Raadt je mij stalen remleiding aan? Kunnen deze ook gebruikt worden met dot 4 remolie zoals de garage die gebruikt?
Dit zit er al drie manden in. Ik moet eigenlijk nog een keer langs Beek om de software daar op af te stemmen en ook maar eens de JCW injectoren te nemen.Ferdinand schreef:Ha Berthil, heb jij inmiddels die andere nokkenas er in zitten?
Ik heb trouwens ook de Tarox 310 mm schijven voor de achteremmen besteld, dan maar ineens goed