Baseman schreef:
Vanavond samen met Ruud en Patrick een rondje in de regio doen.
Ik heb een route via mooie binnendoor wegen gemaakt van 107km uit en thuis gemaakt, dus vanavond is kijken of ie in het echt net zo mooi is als in Myroute app web browser.
En weer door![]()
QVS schreef: ↑18 jul 2019, 08:54Baseman schreef:
Vanavond samen met Ruud en Patrick een rondje in de regio doen.
Ik heb een route via mooie binnendoor wegen gemaakt van 107km uit en thuis gemaakt, dus vanavond is kijken of ie in het echt net zo mooi is als in Myroute app web browser.
En weer door![]()
Hoe was je tour gister avond?? Had die Myroute app je een goeie route gegenereerd?
Ik heb ook zo'n app op mn telefoon staan, alleen die geeft bagger routes aan. Midden door de stad heen, omdat daar een "leuke" bocht zit... Is het gewoon een rotonde met stoplichten. Tja... leuk is dan anders. Maargoed, Ik woon ook naast Rdam
Ik had zelf een route gemaakt via Myroute app en die hebben we gisteravond gereden.
Zojuist wel even gekeken wat voor route hij voor mij gegenereerd zou hebben.
Ik kan middels de draai knop alle richtingen in en als ik dan kies voor kronkelige route "hoog", dan komt er toch best een leuke rit uit.
Geen idee of het nog uitmaakt dat ik daar Goldmember ben en daardoor iets meer kan dan iemand die dat niet is.
Ik vind het gewoon leuk om routes te maken, dat is voor mij een stukje voorpret zeg maar, dus ik doe het liever zelf![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Dijkjes rijden is altijd leuk, gewoon een doordeweekse vrijdagavond kiezen buiten de vakantie periode, het ff op FB zetten en je hebt zo een paar volgelingen, zeker weten QuintQVS schreef: ↑18 jul 2019, 14:22Ahhh! Zelf routes maken is ook het leukste. Met die gratis app die ik dan op mn telefoon heb, heb ik een route gemaakt van 132km lang.
Die route gaat vanaf Rotterdam naar Nieuwegein, en dan alleen maar over de dijken die langs de Lek liggen. En dan weer terug aan via de andere kant van de lek. Dat zou een rit van 3 uur zijn.
Maarja nog geen tijd gehad om die route te bereiden... mischien een ideetje voor een mini evenementje?
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Onze sponsors