Shag's Pure Silver R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 dec 2009, 13:25

Ah helemaal super!! dat topic bedoelde ik. Ik meende dat deze stond tussen exterieur R50/R53 etc, gisteravond nog 10 pagina's doorgespit maar kon hem wederom niet vinden. Zoekfunctie lukte ook niet. THANKS !! :D
Aan de kosten te zien niet bepaald prijzig, en toch een mooi resultaat. Ga hier snel achterheen.

Pegasus, is dat niet nabij Heyendaal daarzo?

@ cooperbol: Nijmegenaar? goede zaak! Ik woon nabij Radboudziekenhuis dus dikke kans dat je regelmatig er voorbij rijdt.

Ik zie hier vaak een donkergrijze S, lichtgrijze cooper/one, paars/blauwe cabrio (staat ook dichtbij) voorbijkomen. Zwarte heb ik gister nog zien rijden op keizerkarelplein, was jij misschien?

Anyway, in het nieuwe jaar maar 's langs de BMW stealer en de eerste mods bestellen...zin in! Heb nu niet veel tijd maar zal zeker later vandaag nog je mini bekijken Rein, thanks
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 dec 2009, 23:21

Congrats!

Mooi ding 8)
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 dec 2009, 23:50

Mijn broer studeert aan Universiteit Radboud en ik ben er ook geregeld te vinden.
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 dec 2009, 00:27

Mooie S 8) 8) !!!
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jan 2010, 15:31

@ Minipoepert: Dan zien we elkaar best vaak kruizen denk ik, woon HEEL dichtbij radboud :D

@ All: Zojuist bij BMW/Mini geweest en de RVS pedalen besteld. Zou in eerste instantie ook de sidemarkers bestellen maar daar heb ik momenteel ff geen geld voor ivm 3 bekeuringen en prioriteiten voor het inrerieur :? (Evengoed thanks aan Rein voor de onderdeelnummers, ga deze zeker nog bestellen later)
Als het goed is zijn de pedalen eind deze week binnen dan ga ik ook het dashboardkastje inc. verlichting/koelelement/slot bestellen (thanks Che voor onderdeelnummers) twijfel alleen tussen laten inbouwen of zelf doen.. is niet zoveel werk lees ik hier en daar maar moet wel met de electra en dergelijke aan de gang, mag best een paar tientjes extra kosten mits het goed gebeurt...ben zelf altijd bang wat te slopen en dan zijn we verder van huis :s

Verder is er (als het goed is, he mushrop :mrgreen: ) een carbon scoop onderweg en een badgeholder met badge (thanks ida) en union jack ventieldopjes (bij ekriswebshop besteld)

Dus deze week wordt wel aangenaam, verwacht elke dag wel iets binnen te krijgen ongeveer en ben toch thuis ivm tentamens) zodra er iets gemonteerd is volgen uiteraard foto's !

Peace
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jan 2010, 15:45

uhm, je scoop....inderdaad, is bijna onderweg... :oops:
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jan 2010, 15:54

:mrgreen:
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 jan 2010, 16:21

Pure Silver rules!! :dansen :)) :yeah
Mooie basis om te gaan modden. Veel plezier ermee!

Groetjes Rianne
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jan 2010, 00:28

Nou Sjaak, kom maar op met die vette mods! FOTO'S!!! :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jan 2010, 00:39

Eerst die zweed de garage uit werken, dan gaan we aan de bak :mrgreen:
Heb stiekem wel in de vrieskou gelijk na aankomst die badge gemonteerd. Ging makkelijk! Kapje open, schroefjes erdoorheen, boutje erop, aandraaien, kapje dicht en klaar ! SLOW TRAFFIC MOVE RIGHT PLEASE! :p
Foto's volgen als de scoop en spiegelkappen er ook op zitten, hopelijk dit weekend nog.

Twijfel ook nog steeds over dat dashboard, zag er zo wel goed uit. En aangezien ik toch de scoop en spiegels in carbon heb dan...zou het wel afmaken. Denk dat ik morgen maar de knoop door ga hakken, nog ééén nachtje slapen :lol:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jan 2010, 00:47

staat echt dik hoor Sjaak..kijk maar:

Dash van Pieter (meani)

Afbeelding

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jan 2010, 21:30

En de eerste mods zijn een feit!

Thanks aan Mushrop voor de scoop, Blont007 voor de badge(holder)!!

Ook bij mij sneuvelden de plastic "dingetjes" waar de schroeven van de originele scoop op vastzitten. Helaas helaas, maar gelukkig is de JCW scoop wel zonder kleerscheuren gemonteerd :D

De alu pedalen zijn helaas nog niet binnen, ik verwacht maandag bericht te krijgen van de BMW dealer. Ik heb ook nog carbon spiegelkappen liggen maar die heb ik nog niet gemonteerd.

Hier de foto's !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kwam ook tot de ontdekking dat het ringetje van de aansteker niet verlicht is... dit is volgens mij wel de bedoeling?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 jan 2010, 21:36

Helemaal goed Saak!

Carbon Party! Helemaal met je toekomstige mod :wink:

Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

09 jan 2010, 21:45

Shag schreef:Kwam ook tot de ontdekking dat het ringetje van de aansteker niet verlicht is... dit is volgens mij wel de bedoeling?
Dit verschilt met het bouwjaar en het type interieur wat je hebt, niet iedereen heeft een verlichte aansteker ring.
Zelf inbouwen schijnt een aardig klusje te zijn. Hier een topic er over.
Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2010, 13:30

Ok, thanks. Zal er naar kijken.

Ben net overigens de boekjes en papieren van de mini aan het nakijken, vind het wel leuk de geschiedenis te weten. De eerste stempel: BMW AG Werk 1.2 Sonderablauf Dienstfahrzeug 21 okt 2002.

Op het autoweek forum lees ik hierover:

"Dit soort auto's komt meestal rechtstreeks van de fabriek in München. (in dit geval Oxford neem ik aan?) Op de 1e bladzij van het serviceboekje is dat terug te vinden straks. (check) Daar staat waarschijnlijk iets als "BMW AG Werk 1.2 Sonderablauf Dienstfahrzeug".

"Die dienstfahrzeuge zijn super volle BMW's die tot een jaar in gebruik zijn geweest bij
BMW-hoofdkantoor personeel, soort lease-auto's. Nederlandse dealers kopen nu veel van dit soort auto's in."

Eerste beurt is gegeven bij 14.102 KM door BMW Service Zentrum in Dingolfin.

Daarna is de Mini verkocht door ene Otto Mayer namens Schorsch Meier Jun. GmbH in Starnberg op 19-10-2004 bij 37.477 KM (volgende beurt) aan Firma DVC Digitalvideo GmbH in Herrsching met 12 maanden EuroPlus garantie. (Garantieübernahme dus zal wel de fabrieksgarantie zijn?)

Dan bij 47.284 KM is de volgende beurt gegeven bij Oolbekking BV in Zwolle, en nogmaals bij 55.466 KM. Mini heeft laatst gereden voor Optiek BV Zwolle, stond zakelijk geregistreerd en heeft amper KM's gemaakt. Laatste beurt (bij 55.466) was namelijk op 26-11-2007. dus in 2 jaar slechts 18.000 KM gereden.

Toch geinig :D
Laatst gewijzigd door Shag op 11 jan 2010, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Show your ride”