louisvdd76 schreef:Ja die blijft al binnen de club. Toen ik hem destijds kocht zei Carin al: als die ooit weggaat: mij bellen.....

louisvdd76 schreef:Ja die blijft al binnen de club. Toen ik hem destijds kocht zei Carin al: als die ooit weggaat: mij bellen.....
Even hierop inhaken hoor. Is het nu aan te raden om juist zonder te rijden?Berry M schreef:Mooie mod die lexaan-plaatjes.![]()
Toevallig heb ik mijn strut eraf liggen, en ik dacht dat het aan mijn verbeelding lag... Bedankt voor deze bevestiging.Daveke schreef:Ik snap die veerpootbrug niet zo.. Wil je meer onderstuur hebben?
Annet ?Raymond schreef:Voor €10 mag je nog een keer gokken Jos
Bij een goed schroefset, dikkere achterstabi, powerflex dan heeft het echt wel nut.JeffreyRS schreef:Even hierop inhaken hoor. Is het nu aan te raden om juist zonder te rijden?Berry M schreef:Mooie mod die lexaan-plaatjes.![]()
Toevallig heb ik mijn strut eraf liggen, en ik dacht dat het aan mijn verbeelding lag... Bedankt voor deze bevestiging.Daveke schreef:Ik snap die veerpootbrug niet zo.. Wil je meer onderstuur hebben?
Ik zit er aan te denken mijn veerpoorbrug eraf te halen en te vervangen door "anti mushroom" platen van cravenspeed.
Onze sponsors