maus zijn bonkey is end of story..... samenvatting p 122
- maus105
- Bonkey
Bericht
@sepp:thx
@geo:thx
@Shag:Ik blijf erbij dat het een combinatie is van de omgeving mijn auto en rick zijn fotokwaliteiten.al ben ik wel trots natuurlijk
@mikkie:thx
@sven:ja als je in de buurt woont bij roy(spenki)kan je effe langs gaan.daar word ie effe opgelapt.het blijven mini's he
@geo:thx

@Shag:Ik blijf erbij dat het een combinatie is van de omgeving mijn auto en rick zijn fotokwaliteiten.al ben ik wel trots natuurlijk

@mikkie:thx
@sven:ja als je in de buurt woont bij roy(spenki)kan je effe langs gaan.daar word ie effe opgelapt.het blijven mini's he

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
En Roy was er vanmiddag ook 
Ik was in de buurt, dus dacht even kijken of er nog iets leuks in de showroom staat
Heeft ie net een hele dikke IB Cooper binnen gekregen!

Mooi ding ofniet? Beetje roadkill op de voorkant, maar daar kijken we wel doorheen!
Volgens mij doet ie het weer Maurice
Hij had een mooi plekje in de showroom 

Ik was in de buurt, dus dacht even kijken of er nog iets leuks in de showroom staat

Heeft ie net een hele dikke IB Cooper binnen gekregen!

Mooi ding ofniet? Beetje roadkill op de voorkant, maar daar kijken we wel doorheen!
Volgens mij doet ie het weer Maurice

- maus105
- Bonkey
Bericht
Ik heb een stukje geschreven voor de club van het verloop van de dag.
Het gaat niet zozeer om de mini zelf maar meer om het verloop van de dag zelf en
en de moeite die Rick en ik gedaan hebben op de fotolocatie.
Hier de link:
Bonkey meets Igrafico
Ik hoop dat jullie het een leuk stuk vinden
Het gaat niet zozeer om de mini zelf maar meer om het verloop van de dag zelf en
en de moeite die Rick en ik gedaan hebben op de fotolocatie.
Hier de link:
Bonkey meets Igrafico
Ik hoop dat jullie het een leuk stuk vinden

- maus105
- Bonkey
Bericht
VRAAGJE:
Stel dat ik mijn mini te koop zet. Denken jullie dat ik hem dan beter zo standaard mogelijk kan verkopen of
zo hoe die nu is?
Mocht er nu iemand zijn die denkt ik wil hem wel of ik ken iemand die hem heel graag zou willen kopen
pm me effe. Ik ben serieus aan het overwegen om hem te verkopen om de simpele reden dat het
zo goed als klaar is en de lol er af begint te raken.
Zelf zou ik het leuk vinden om hem zo te verkopen zoals ie nu is....
Stel dat ik mijn mini te koop zet. Denken jullie dat ik hem dan beter zo standaard mogelijk kan verkopen of
zo hoe die nu is?
Mocht er nu iemand zijn die denkt ik wil hem wel of ik ken iemand die hem heel graag zou willen kopen
pm me effe. Ik ben serieus aan het overwegen om hem te verkopen om de simpele reden dat het
zo goed als klaar is en de lol er af begint te raken.
Zelf zou ik het leuk vinden om hem zo te verkopen zoals ie nu is....
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik vrees dat de waarde hoger zal zijn als hij standaard is..
desalniettemin kun je het natuurlijk proberen met al je mods erop, maar dan ben je wel op zoek naar een heel specifieke koper.. (daar zit meteen het probleem, smaken verschillen).
Dit had GreyCooperS geloof ik ook toen hij z'n MINI verkocht, met of zonder mods, zat bijna geen verschil in qua waarde..
Dan kan je beter je mods zelf verkopen denk ik...
Succes iig met de verkoop, wel jammer dat je hem nu al weg doet!
desalniettemin kun je het natuurlijk proberen met al je mods erop, maar dan ben je wel op zoek naar een heel specifieke koper.. (daar zit meteen het probleem, smaken verschillen).
Dit had GreyCooperS geloof ik ook toen hij z'n MINI verkocht, met of zonder mods, zat bijna geen verschil in qua waarde..
Dan kan je beter je mods zelf verkopen denk ik...
Succes iig met de verkoop, wel jammer dat je hem nu al weg doet!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
mijn idee:
Strippen voor zover mogelijk en los verkopen.
Standaard Mini is veel makkelijker te verkopen dan een (dure) fulloption mini. Het zou zo leuk zijn om het als zodanig te verkopen, maar de markt daarvoor is heel erg klein. Daarnaast willen toch veel mensen hun mini kaal kopen en hem dan zelf helemaal naar eigen zin maken...
En als je hem bij dealer wilt inruilen op iets krijg je helemaal geen extra inruilwaarde voor die opties.
Strippen voor zover mogelijk en los verkopen.
Standaard Mini is veel makkelijker te verkopen dan een (dure) fulloption mini. Het zou zo leuk zijn om het als zodanig te verkopen, maar de markt daarvoor is heel erg klein. Daarnaast willen toch veel mensen hun mini kaal kopen en hem dan zelf helemaal naar eigen zin maken...
En als je hem bij dealer wilt inruilen op iets krijg je helemaal geen extra inruilwaarde voor die opties.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
x2. Standaard verkoopt makkelijker.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors