he dat had je me nog niet gemeld.....Daveke schreef:Of je haalt een breatherfiltertje voor op die slang, dopt die extra tuut op die altaslang af en zorg ervoor dat je Mini geen vies gas inademt maar alleen schone lucht.. Just my 2 cents
Adriaan's R53 - update en ringtripjes
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
hoe ziet zo een filtertjuh eruit dan Davy??????
burn rubber not your soul

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

Dit filtertje monteer je op die slang die uit je carter komt, zodat dat gas door dat filtertje gewoon naar buiten kan, dan stop je een plug in dat gat in die Alta/Samco slang met een klemmetje eromheen zodat ie goed dicht zit en zuigt je motor alleen lucht naar binnen via je filter, schone lucht dus
franklyn85 schreef:he dat had je me nog niet gemeld.....Daveke schreef:Of je haalt een breatherfiltertje voor op die slang, dopt die extra tuut op die altaslang af en zorg ervoor dat je Mini geen vies gas inademt maar alleen schone lucht.. Just my 2 centshoe ziet zo een filtertjuh eruit dan Davy??????

Dit filtertje monteer je op die slang die uit je carter komt, zodat dat gas door dat filtertje gewoon naar buiten kan, dan stop je een plug in dat gat in die Alta/Samco slang met een klemmetje eromheen zodat ie goed dicht zit en zuigt je motor alleen lucht naar binnen via je filter, schone lucht dus
- Adriaan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo de Alta Cai is gemonteerd. Jullie zullen me wel heel dom vinden, maar kreeg het niet voor elkaar om de slang ook te wisselen, kreeg de onderste klemmen niet los
dus dat moet nog een keer gedaan worden.
Verder zit ie er wel goed in. Zat een beetje te klooien, bleek dat de onderste helft van de originele luchtfilterhuis terug geplaatst moest worden
Tsja en het rijden. Reed weg en toen merkte ik niks. Totdat ik de autoweg op reed, Wat een herrie maakt die compressor nu zeg
En je hoort hem ook een beetje blazen als ik het gas intrap. Dikke lol dus. 

Verder zit ie er wel goed in. Zat een beetje te klooien, bleek dat de onderste helft van de originele luchtfilterhuis terug geplaatst moest worden
Tsja en het rijden. Reed weg en toen merkte ik niks. Totdat ik de autoweg op reed, Wat een herrie maakt die compressor nu zeg

- Adriaan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha ik moest het natuurlijk wel even uitproberen
thavipah schreef:Man wat maakt die Alta Cai een herrie.. Op het youtube filmpje vond ik het helemaal niets (echt een kattengejank). Maar in het echie is het echt supervet...
Je ging trouwens weer als een malle, doe je een beetje voorzichtig in mijn achtertuin

Onze sponsors