Peter: Greg is mijn broer, daarom dat ik ze even wou passen En geen krik? Ik heb ook runflats & zo'n stoppenvuller gedoe in de wagen maar er zit ook een krik bij hoor
Zowiezo standaard uitrusting geloof ik!
Ringen zijn goed zo, veel beter! Zou je optioneel bij je MINI moeten kunnen krijgen
Ik heb zojuist nog even gebeld met de dealer, maar die geeft aan dat er geen krik bij zit vanaf fabriek ivm de runflats (alsof die nooit vervangen moeten worden..) Maar in ieder geval krijg ik m niet
Nou ja, misschien eens een keertje eentje bestellen (voor de volgende velgen wissel )
En die ringen, tja...een beetje a la alfa MiTo en fiat 500...die leveren ook diverse kleuren....stel t eens voor
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Ziet er netjes uit. En het klopt dat je in nederland geen krik er bij krijgt. Maar als je het goed te pakken hebt, dan lig je wel vaker onder de auto, dus dan kan je beter meteen een goeie garage krik kopen