Ziet er echt super uit. Krijgt zo een heel andere neus. Ff van dichtbij bekijken morgen

Zo had ik hem eerst laten plakken, volledig naar jouw design zeg maar. Het is een heel gek gezicht in het echt en ik vond het niet mooi, uiteindelijk het streepje (wat je nu bij geshopt hebt) eraf gehaald en dat bleek het euvel waarom het niet mooi was.henkietenk schreef:Wauw Kaj!! Ik ben trots op je te gekke mooie strepen! Staat erg mooi!! Erg custom en toch ook weer lekker racy en netjes! Ik weet niet of ik dat extra streepje vind misstaan, ik heb nog ff snel photoshop gebruikt:
Ik vind hetgeen wat je nu hebt ook zekers mooi hoor!! (maar als ontwerper van je stickers moet ik toch bij mijn eerste creatie blijven hè![]()
Ik ga 'm morgen even onderkwijlen als je het goed vindt
Hou het er maar op dat ik het erg mooi vind!! Ik liet het net meteen aan mijn ouders zien en die vonden het ook erg mooi!!CooperS-lightningblue schreef:Zo had ik hem eerst laten plakken, volledig naar jouw design zeg maar. Het is een heel gek gezicht in het echt en ik vond het niet mooi, uiteindelijk het streepje (wat je nu bij geshopt hebt) eraf gehaald en dat bleek het euvel waarom het niet mooi was.henkietenk schreef:Wauw Kaj!! Ik ben trots op je te gekke mooie strepen! Staat erg mooi!! Erg custom en toch ook weer lekker racy en netjes! Ik weet niet of ik dat extra streepje vind misstaan, ik heb nog ff snel photoshop gebruikt:
http://img172.imageshack.us/img172/4492 ... allps8.jpg
Ik vind hetgeen wat je nu hebt ook zekers mooi hoor!! (maar als ontwerper van je stickers moet ik toch bij mijn eerste creatie blijven hè![]()
Ik ga 'm morgen even onderkwijlen als je het goed vindt
Onze sponsors