Gisteren is er, wederom, een gif brief de deur uitgegaan, deze keer alleen naar de leasemaatschappij.
Ik ben het nu wel zo spuugzat met die wagen, heb de leasemaatschappij 1 optie gegeven;
In september wordt de wagen twee jaar oud en ik wil dan per die datum het contract ontbonden hebben zonder verdere financiele gevolgen voor mij of mijn werkgever. Ik heb absoluut geen zin om nog twee jaar dit drama met de wagen dan wel de dealer mee te gaan maken.
Ik ben toen direct opgebeld door de leasemaatschappij en die gaan kijken wat ze kunnen doen via Technical Support en wat er commercieel mogelijk is...ik ben benieuwd wat er nu weer uit de hoge hoed getoverd gaat worden...
LUV2XLR8 (Marco)
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog niet, maar ik probeer het wel voor elkaar te krijgen bij de leasemaatschappij. Ben het echt beu...emillio schreef:Heb ik nou heel veel gemist Marco?![]()
Wist dat er wat akkefietjes waren....maar waarschijnlijk heb ik ergens overheen gelezen....
Gaat de Mini weg??????

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Succes, Marco

-The MINI is simply too beautiful to be true-
LUV2XLR8 schreef:Nog niet, maar ik probeer het wel voor elkaar te krijgen bij de leasemaatschappij. Ben het echt beu...
Succes, Marco

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn voorkeur gaat uit naar een Seat Altea XL business line, afhankelijk van leaseprijs een 1.9TDI of als het lukt een 1.8TFSI
Zoiets dus:

Vind die Audi S8 velgen ook echt bruut staan...
BiGD schreef:En dan helemaal geen mini meer................?
CooperS-lightningblue schreef:Dan ga ik duimen dat je een nieuwe kan krijgen...
1 ding staat voor mij al vast, voor mij absoluut geen MINI meer, dus dat is geen oplossing...kwiebje schreef:hopelijk lossen ze het voor je op met een R56 S
Mijn voorkeur gaat uit naar een Seat Altea XL business line, afhankelijk van leaseprijs een 1.9TDI of als het lukt een 1.8TFSI

Zoiets dus:

Vind die Audi S8 velgen ook echt bruut staan...
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- MoNkToNk
- Mod virus alert!
Bericht
De Altea met die velgen ziet er trouwens ook niet verkeerd uit
Dat gaat lastig worden idd. Er komt overigens wel een 125i binnenkort.LUV2XLR8 schreef:Die heb je niet voor 30K volgens mij...MoNkToNk schreef:Van Mini naar Maxi
Ga dan voor een 1-serie 3-deurs met een 6-pitter onder de kap
De Altea met die velgen ziet er trouwens ook niet verkeerd uit

Onze sponsors