Lars' PS R50 Supercharged --> 'Coole' update
- Batje
- Volledig MINI minded!
- Brightness
- NMC Legend
- Ward
- Volledig MINI minded!
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Kortere ventielen is idd een stuk mooier. Ik heb ze zelf ook...
Re: Lars' Pure Silver R50S
Welke naafkapjes ga je bestellen? Ik wil ook nog andere hebben met custom BBS logo's. Heb jij een adresje?Lars Temmink schreef:Naafkapjes pasten niet.. Dus moet nieuwe bestellen.. Die komen er zeker wel in!
Ook vroeg de bandenboer naar kleine/kortere ventielen.. Dus die zitten er ook op! Klein detail maar als je erop let is het zoveel beter!
Kortere ventielen is idd een stuk mooier. Ik heb ze zelf ook...

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Naafkapjes mogen wat mij betreft gewoon zwart kunststof zijn. Het gaat me meer om de stickers. Ik zou graag 3D Stickers van het BBS logo willen hebben in een kleur blauw wat redelijk matcht met mijn auto-kleur. Ik zoek dus eigenlijk iemand die custom stickers kan maken. Vroeg me af voor welke stickers jij gaat.Lars Temmink schreef:Ik had er 1tje via ruudsvwshop.nl besteld maar die paste niet..
Ik denk dat ik carbon kapjes neem!
Wat voor kapjes zou jij willen dan? Zag namelijk nog wel iets op FB voorbij komen!
- Brightness
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik had het al gezegd maar doe het hier nog maar een keer 
Ik vind het super staan en ik was een beetje bang dat het erg klein zou lijken maar dat is helemaal niet het geval 8-)

Ik vind het super staan en ik was een beetje bang dat het erg klein zou lijken maar dat is helemaal niet het geval 8-)
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Ik vind de combi van velgmaat en bandenmaat (bandenhoogte) mooi in balans. Ziet er minder klein uit dan ik had verwacht. Super zo! 8-)
X2!speedy schreef:ik had het al gezegd maar doe het hier nog maar een keer
Ik vind de combi van velgmaat en bandenmaat (bandenhoogte) mooi in balans. Ziet er minder klein uit dan ik had verwacht. Super zo! 8-)
- Timini
- Be Mini
Onze sponsors