Hopelijk kun je weer snel rijden, blijft klote. Van mijn zafira OPC was de bak ook kapot gegaan, bij het revisiebedrijf maakte hij toevallig de connectie naar de mini, schijnt een dezelfde soort bak achter te hangen.
Jordi8: MINI Blooper S (R50) VERKOCHT! page 26
- Basreijnen
- Nieuwsgierig

Bericht
als iemand zon uitspraak doet heb ik er altijd 100% vertrouwen in, want zon grapje maak je niet als ie een hobbiebob bent
Hopelijk kun je weer snel rijden, blijft klote. Van mijn zafira OPC was de bak ook kapot gegaan, bij het revisiebedrijf maakte hij toevallig de connectie naar de mini, schijnt een dezelfde soort bak achter te hangen.
- jordi8
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb er ook wel vertrouwen in
Hij hoeft zich niet te haasten, haast is ten slotte nooit goed haha.
hahaBasreijnen schreef:als iemand zon uitspraak doet heb ik er altijd 100% vertrouwen in, want zon grapje maak je niet als ie een hobbiebob bentHopelijk kun je weer snel rijden, blijft klote.
Ik heb er ook wel vertrouwen in
Hij hoeft zich niet te haasten, haast is ten slotte nooit goed haha.
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Misschien gaat ie nog wel harder als Roy ermee klaar is, of schroeft is ff snel je middendemper tussen je uitlaat uit

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- jordi8
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb geen idee wat hij daar nog aan gaat doen, hij laat maandag weten wat de kosten zijn daarvoor. Dus ik ga nog wel even contacten met hem over de uitlaat.
Vooralsnog is de versnellingsbak de prio. Maar goed.. hij staat nou toch in enschede
hahahaWoosh! schreef:Misschien gaat ie nog wel harder als Roy ermee klaar is, of schroeft is ff snel je middendemper tussen je uitlaat uit![]()
Ik heb geen idee wat hij daar nog aan gaat doen, hij laat maandag weten wat de kosten zijn daarvoor. Dus ik ga nog wel even contacten met hem over de uitlaat.
Vooralsnog is de versnellingsbak de prio. Maar goed.. hij staat nou toch in enschede

- Ollie
- Mod virus alert!

- Contacteer:
- jordi8
- Volledig MINI minded!

Bericht
hij heeft er nu 2 potten en 1 middendemper volgens mij.. correct me if i'm wrong willem.Ollie schreef:Hoe klinkt dat dan, met één demper? Tis wel mooi symmetrisch met twee....

- jordi8
- Volledig MINI minded!

Bericht
ZO! Goed nieuws ontvangen vanuit Enschede!
Spenki heeft de versnellingsbak gemaakt en hij heeft hem er vandaag al onder gezet (als ik de smsjes moet geloven). Een draagarmrubber was ook aan vervanging toe, dus die is ook meegenomen.
De onderdelen voor de uitlaat heeft hij ook binnen en daar is hij vandaag nog mee bezig geweest. En anders maakt hij dat morgen
Ben erg blij met de service, ookal is het nog altijd een dure en onverwachte reparatie (€1300)..
Maar het is er wel één die nodig was.. Ben allang blij dat ik lid ben van de club en daardoor bij spenki terecht ben gekomen. Anders had ik mooi in de grap getrapt van de mini dealer.....3100 euro en wat spenki ervoor vraagt.. het is een behoorlijk verschil!
Spenki heeft de versnellingsbak gemaakt en hij heeft hem er vandaag al onder gezet (als ik de smsjes moet geloven). Een draagarmrubber was ook aan vervanging toe, dus die is ook meegenomen.
De onderdelen voor de uitlaat heeft hij ook binnen en daar is hij vandaag nog mee bezig geweest. En anders maakt hij dat morgen
Ben erg blij met de service, ookal is het nog altijd een dure en onverwachte reparatie (€1300)..
Maar het is er wel één die nodig was.. Ben allang blij dat ik lid ben van de club en daardoor bij spenki terecht ben gekomen. Anders had ik mooi in de grap getrapt van de mini dealer.....3100 euro en wat spenki ervoor vraagt.. het is een behoorlijk verschil!

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Goed om te lezen Jordi! Kun je binnenkort weer lekker (een beetje) knallen met je Blooper.
Goed werk weer van Roy
Goed werk weer van Roy
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als ik nog iets speciaals heb is hij wel een van de eerste met Wanders. 'Gun factor' is zekers aanwezig..
Doet ie idd weer netjes.mushrop schreef:Goed om te lezen Jordi! Kun je binnenkort weer lekker (een beetje) knallen met je Blooper.
Goed werk weer van Roy
Als ik nog iets speciaals heb is hij wel een van de eerste met Wanders. 'Gun factor' is zekers aanwezig..
- jordi8
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ben ook heel erg blij dat hij tijd vrij kon maken! echt te gek!
@Raymond, je bent niet de eerste die dat zegt.
Bram (schraven) die heeft ook al contact gelegd met hem. Hij brengt hem morgen al langs.. Spenki doet dus goede zaken voor zowel zichzelf.. als voor de club!
MAAR!
ik moet hierbij wel zeggen, ik weet nog niet in welke staat hij m'n mini terug geeft. En of ik er op langere termijn nog last van ga krijgen. Dus ik kan wel uitbundig gaan schreeuwen, maar er is altijd een risico. Zeker omdat ik geboren ben voor het geluk /sarcasme..
4 maanden terug is namelijk m'n koppeling vervangen...dusssss.. ;p
MAAR VOORALSNOG.. ben ik al heel blij met deze snelle en goedkopere service!:D Dus spenki, als je dit nog leest.. alvast bedankt! ik zie je vrijdag! hehe ;p
Ik heb met hem afgesproken dat ik hem vrijdag na m'n werk ga halen. Aangezien ik nu in Amersfoort zit (dag in dag uit) tot vrijdag. Dan kan ik beter de trein pakken naar Enschede en vervolgens in 1 stuk doorknallen naar huis.... in plaats van terug naar m'n werkSven schreef:Wanneer ga je hem weer ophalen?
Bram (schraven) die heeft ook al contact gelegd met hem. Hij brengt hem morgen al langs.. Spenki doet dus goede zaken voor zowel zichzelf.. als voor de club!
MAAR!
ik moet hierbij wel zeggen, ik weet nog niet in welke staat hij m'n mini terug geeft. En of ik er op langere termijn nog last van ga krijgen. Dus ik kan wel uitbundig gaan schreeuwen, maar er is altijd een risico. Zeker omdat ik geboren ben voor het geluk /sarcasme..
MAAR VOORALSNOG.. ben ik al heel blij met deze snelle en goedkopere service!:D Dus spenki, als je dit nog leest.. alvast bedankt! ik zie je vrijdag! hehe ;p

- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zover ik weet is hij en Wanders degene die goed werk afleveren tegen een faire prijs. Heb nog nooit gelezen iig dat ik het mis heb. Leuke ernaast is de passie. Dat kan ik altijd wel waarderen. Daar kom ik graag voor terug...jordi8 schreef:Ik ben ook heel erg blij dat hij tijd vrij kon maken! echt te gek!
Ik heb met hem afgesproken dat ik hem vrijdag na m'n werk ga halen. Aangezien ik nu in Amersfoort zit (dag in dag uit) tot vrijdag. Dan kan ik beter de trein pakken naar Enschede en vervolgens in 1 stuk doorknallen naar huis.... in plaats van terug naar m'n werkSven schreef:Wanneer ga je hem weer ophalen?![]()
MAAR!
ik moet hierbij wel zeggen, ik weet nog niet in welke staat hij m'n mini terug geeft. En of ik er op langere termijn nog last van ga krijgen. Dus ik kan wel uitbundig gaan schreeuwen, maar er is altijd een risico. Zeker omdat ik geboren ben voor het geluk /sarcasme..4 maanden terug is namelijk m'n koppeling vervangen...dusssss.. ;p
Onze sponsors