Leuk dat jullie nog steeds genieten van de cabrio en in de Eifel is het heerlijk toeren.
Hebben jullie de Countryman nog? Goede ervaringen daarmee?
Hopelijk is de luchtlekkage van de band van de cabrio met een nieuw ventiel opgelost
Frankie's HB R52 S, Maxi Mini erbij!
- niekcarfreak
- NMC Moderator
Bericht
Lang geleden dat ik hier iets van je heb vernomen. Hopelijk alles goed met jou?!
Door jou ben ik Mini gaan rijden.
In 2011 of 2012 ben ik eens in jouw circuit Mini meegereden op de Nürburgring en dat was een geweldige ervaring.
In 2013 heb ik een R53 GP gekocht waar ik veel plezier van heb gehad.
Jouw Mini was nog gaver maar ook extremer, heb je die nog?
Re: Frankie's HB R52 S, Maxi Mini erbij!
Hey Berthil

Lang geleden dat ik hier iets van je heb vernomen. Hopelijk alles goed met jou?!
Door jou ben ik Mini gaan rijden.

In 2013 heb ik een R53 GP gekocht waar ik veel plezier van heb gehad.
Jouw Mini was nog gaver maar ook extremer, heb je die nog?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Frankie's HB R52 S, Maxi Mini erbij!
Hoi Niek. Ik kan mij nog herinneren dat ik je heb meegenomen en heb daarna nog foto's van je GP op de Ring gezien, top
De Ring MINI heb ik nog maar moet een nieuwe krukas in, die is zo hard door de bocht gegaan dat de krukas even geen olie heeft gehad
Ik heb de 3 Show Your Ride topics van mijn MINI's gevonden, zal daar een kleine update plaatsen. Helaas zijn daar alle foto's weg omdat bij overgaan van de oude website naar deze website de nieuwe eigenaren niet de Gallery foto's hebben mee genomen.

De Ring MINI heb ik nog maar moet een nieuwe krukas in, die is zo hard door de bocht gegaan dat de krukas even geen olie heeft gehad

Ik heb de 3 Show Your Ride topics van mijn MINI's gevonden, zal daar een kleine update plaatsen. Helaas zijn daar alle foto's weg omdat bij overgaan van de oude website naar deze website de nieuwe eigenaren niet de Gallery foto's hebben mee genomen.