Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- SL65
- One wheel wonder
- ajede
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Wilcoos R56 PW fJCW! Blacklines...
Ja dat wordt het volgende, kan ik die er trouwens zo afklikken?
Heb weer veel te veel liggen wat er nog op moet.
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Mooi hoor...zal mijn volgende mod ook worden 

Respect 2 All 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ja je kunt de hele sproeier demonteren door twee torx los te draaien maar dan moet je de lamp eruit halen, ik zou de lampen gewoon erin laten zitten en dan de sproeier naar voren trekken (in sproeistand zeg maar) en dan zie je dat die ergens op geklikt zit en die kun je makkelijk los klikken.Wilcoos schreef:Ja dat wordt het volgende, kan ik die er trouwens zo afklikken?
- Ian
- Be Mini
Bericht
Balen van die schroeven, klussen duurt (bijna) altijd langer dan gedacht.
Blackline staat ook goed met de rode strepen
Blackline staat ook goed met de rode strepen

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je iets 'ff' denkt te doen op een zondag valt het altijd tegen. 
Mail is de deur al uit voor nieuwe bevestigings onderdelen. Als ik even tijd kan vinden zit de andere er eind van de week ook wel in. Hoop het stuur er dan ook in te kunnen zetten, nieuwe doppen module was nog niet binnen

Mail is de deur al uit voor nieuwe bevestigings onderdelen. Als ik even tijd kan vinden zit de andere er eind van de week ook wel in. Hoop het stuur er dan ook in te kunnen zetten, nieuwe doppen module was nog niet binnen

- Ian
- Be Mini
Bericht
Met de bahco set het stuurtje wisselen was een koud kunstje ;-)

- speedy
- NMC Legend
Bericht
jij hebt toch enorm veel gereedschap te koop en daar zit toch wel 1 juiste dop bij en een torx schroevendraaier?Wilcoos schreef:Als je iets 'ff' denkt te doen op een zondag valt het altijd tegen.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bijna alle doppen en ratel setten zijn. Heb alleen nog maar een 1/4 setje liggen. Uit mijn hoofd heb ik dop 16 nodig en die zit daar niet bij. Nieuwe 3/8 set staat in bestelling maar was vorige week nog niet binnen.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ah zo. dop is wel makkelijk maar met waterpomp tang of baco lukt het ook wel :-D
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als ik niets anders te doen zou hebben is dat een optie inderdaad 
Woensdag ben ik weer thuis, dan kijk ik wel verder. Ook maar weer eens een brug afspraak maken.

Woensdag ben ik weer thuis, dan kijk ik wel verder. Ook maar weer eens een brug afspraak maken.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors