MINI Cooper S van CooperS-lightningblue (MINI = Exit)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2007, 23:12

Mooi man! daar mag je trots op zijn (maar dat was je al!!) 8) 8) 8) 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
iDarkDesign
Transformer

24 apr 2007, 15:24

Duidelijk niet de oudste:

Afbeelding

iDD
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 apr 2007, 15:28

iDarkDesign schreef:Duidelijk niet de oudste:

http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/329/10535.jpg

iDD
Hahah, zal ik 12 mei voor Kaj maar ff wat kleurplaten meenemen :mrgreen:
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 apr 2007, 15:29

:mrgreen:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 apr 2007, 15:35

:lachuh

Ja dan moet je het maar niet neerzetten! :p
Afbeelding
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

24 apr 2007, 17:33

Dit ziet er de mooiste en handigste oplossing uit die ik al gezien heb voor een na-gemonteerd systeem. Zit ook stukken beter geplaatst dan met zo'n Brodit ding op de downtubes.
Heel mooi gedaan zeg :-))
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 apr 2007, 18:00

OMG, Kaj was in zijn element.

Briljant! :mrgreen: :mrgreen:

MR
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 apr 2007, 18:22

grand_cru schreef:Dit ziet er de mooiste en handigste oplossing uit die ik al gezien heb voor een na-gemonteerd systeem. Zit ook stukken beter geplaatst dan met zo'n Brodit ding op de downtubes.
Heel mooi gedaan zeg :-))
Kijk hiervan ga je je nog eens goed voelen over een aankoop! Ik ben er ook super blij mee en past qua looks bij de badge-houder op de grill! >) Werkt ontzettend goed en het ziet er goed en stevig uit! Bedienen ervan moet je even aan wennen. :wink:
Afbeelding
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 apr 2007, 21:23

ook heel mooi is die strutbrace van jcw kaj!
ik ga em deze week nog bijbestellen 8)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 mei 2007, 19:40

Ik ben gisteren eens voor de lol afgereden naar Nijmegen. Een vriend van me zit daar op kamers en vond het erg gezellig als ik weer eens langs zou komen. Hartstikke gezellig allemaal en uiteraard blijven maffen.

Zo rond een uur of 14.00 werd ik wakker en schrok ik me helemaal kapot! Mijn parkeerkaartje liep om 11.00 namelijk al af. De kans dat je in Nijmegen een bekeuring hebt als je over je tijd heen komt is zéér groot. Ik storm in m'n boxer de trap af en doe mijn auto open om m'n portemonnee te pakken. Zie ik op mijn dashboard ineens twee kaartjes liggen... :s Ik denk nog eens heel diep na, maar wist eigenlijk zeker dat ik geen kaartje gekocht had. Precies om 11.00 was er een kaartje gekocht en op het dashboard van m'n MINI gelegd... :?

Aangezien mijn eerste gedachte al meteen was dat mijn dag NOOIT zo goed kan beginnen moest er uiteraard nog wat gebeuren. Ik open mijn zonnedak (wilde hem op kantelen hebben), maar hield het knopje te lang vast, dus schoof hij al op stand 2 (helemaal open) open. Ik dat knopje naar voren duwen, zodat het dak weer dicht gaat, gebeurt er helemaal niks. Zonnedak had er geen zin meer in. :shock: Het stond natuurlijk wagenwijd open én ik in m'n boxer (wilde dus graag weer z.s.m. naar binnen).

Een klein uurtje laten hoor ik dat een van zijn huisgenotes (een behoorlijk leuk dame) een kaartje voor me te hebben gekocht en deze met mijn sleutels in mijn auto heeft neergelegd. :mrgreen: TOP!!

Op de terugweg, heerlijk met het dakkie open, doet dat dak het ineens weer en kan ik hem eindelijk helemaal openschuiven (zoals gepland). Voor alle zekerheid toch maar even naar Renova gereden om te vragen of ze misschien wisten waar het aan zou kunnen liggen. Daar wist niemand een antwoord op helaas, dus even afwachten of het weer gebeurt. Ik kreeg te horen dat er een terugroepactie was voor het strak zetten van de dynamo aandrijfriem, dus dat hebben ze ook meteen gedaan, incl. snelle zomercheck! :mrgreen: Met een kleine 40 minuutjes kon ik mijn weg naar huis weer vervolgen.
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

23 mei 2007, 19:55

:cry: Niet ff langs komen hoor. :p
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 mei 2007, 20:11

Sorry!! Had er een naast me zitten die al aan het zeuren was dat ik weer een andere afspraak tussendoor had gepland (lees: last-minute-Renova). Komt goed BlonTie! :wink:

Wat ik overigens even was vergeten te vertellen is dat ik m'n persoonlijke record in laagste verbruik vandaag heb verbetert! 1 op 17,1! :shock: Dak open, ramen open, 114km/h op de cruise-controle! :mrgreen:
Afbeelding
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 mei 2007, 20:15

Mooie oplossing voor een mooie auto. Mooie tekening ook hoor;) Zit wat uurtjes in zeg :shock: Netjes binnen de lijntjes ook:D

Ben al een tijdje aan het zoeken naar een oplossing voor mijn tomtom one. Dit lijkt me wel erg mooi, maar denk dat de tomtom wat te zwaar is voor dit. Echter geen enkel idee of het daadwerkelijk zo is
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 mei 2007, 20:32

Nijmegen -> BoZ... ook afslag Leerdam/Vuren voorbij zien komen misschien????!!!!
Niet aan je glaasjes gedacht natuurlijk.... :(
:wink: Zou ik ook niet gedaan hebben hoor!..of het hadden gevulde glaasjes moeten zijn!.. :mrgreen: :D
MINI..what else?! :))
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

23 mei 2007, 20:34

CooperS-lightningblue schreef:Sorry!! Had er een naast me zitten die al aan het zeuren was dat ik weer een andere afspraak tussendoor had gepland (lees: last-minute-Renova). Komt goed BlonTie! :wink: :
Hahah zeuren gooi ik gewoon de MINI uit. :p

Terug naar “Show your ride”