Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
en dan toch nog contact houden met de porto's (cobra).
het is maar een idee.
Berthil, misschien kan Sacha met een ander mee rijden uit de groep, die alleen rijdt. (de grote snelwegritten)Berthil schreef:Net bericht van de dealer.
De Cabrio is niet klaar want ze missen een pakking.
Hij staat er al een week en nog missen ze onderdelen.
Ik mag gewoon met de Blauwe rijden, alles valt binnen de APK.
Ik zou wel graag met de Blauwe gaan maar kan aan de andere kant niet verlangen dat Sacha het hele weekend moet afzien en bel ik met Peter om misschien van zijn aanbod gebruik te maken.
het is maar een idee.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
BMW X3 schreef:Berthil, misschien kan Sacha met een ander mee rijden uit de groep, die alleen rijdt. (de grote snelwegritten)
het is maar een idee.
Allebei zeker een idee als het haar teveel wordtjbcola schreef:Of ik rij met de blauwe, kun je gerust met de mijne rijden![]()

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dusss je gaat met de blauwe......

Als het teveel wordt kan ze zo met een andere MINI mee
Ik denk dat het wel een eer is om met de blauwe mee te mogen rijden
, tenminste vind ik wel, alleen ik ga niet naar MU..... Er zullen genoeg mensen zijn die ff willen wisselen 

Als het teveel wordt kan ze zo met een andere MINI mee

Ik denk dat het wel een eer is om met de blauwe mee te mogen rijden

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Beste Sacha,
Op deze 3e MINI UNITED mag de blauwe van Berthil niet ontbreken.
Net als TBL wordt het z'n 3e keer.

Gotthardpas 2005
Op deze 3e MINI UNITED mag de blauwe van Berthil niet ontbreken.

Net als TBL wordt het z'n 3e keer.

Gotthardpas 2005

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De Blauwe heeft het uitstekend naar zijn zin gehad in Engeland en op het Infield van MU. Weer 1500 probleemloze kilometers erbij bij het al niet geringe aantal van 150.000.
Omdat het motorblok er uit gaat om de versleten Sachs koppeling te vervangen heb ik alvast een aluminium radiator aangeschaft. De gewichtsbesparing is volgens mij niet zo heel groot maar aluminium koelt beter dan staal, de ze radiator zou 57% beter moeten koelen dan de standaard radiator en hij heeft bovendien geen plastic eindstukken zodat hij langer meegaat. Als het motorblok er uitgaat gaat ook de airconditioning er uit zodat die radiator niet voor deze radiator zit. Misschien dat door wijziging de extra oliekoeler niet meer nodig is.

Omdat het motorblok er uit gaat om de versleten Sachs koppeling te vervangen heb ik alvast een aluminium radiator aangeschaft. De gewichtsbesparing is volgens mij niet zo heel groot maar aluminium koelt beter dan staal, de ze radiator zou 57% beter moeten koelen dan de standaard radiator en hij heeft bovendien geen plastic eindstukken zodat hij langer meegaat. Als het motorblok er uitgaat gaat ook de airconditioning er uit zodat die radiator niet voor deze radiator zit. Misschien dat door wijziging de extra oliekoeler niet meer nodig is.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors