Ik wil perse de HFS 3 met extra gauge dat ik kan zien wanneer het ding werkt, en wanneer niet - plus dat die een ingebouwde failsafe heeft volgens Olaf. Kost wel wat, maar als mn blok daardoor heel blijft dan is dat mooi meegenomen.
Omdat mijn BPV al meer dan een ton op de klok heeft staan, de originele veer zwak is, ik deze voor een hele schappelijke prijs kon kopen, en ik denk dat je met een Sprintex zo vroeg boost op bouwt in je toerengebied dat hier winst te behalen valt tov de standaard BPV omdat die nog wel eens wil afwijken
Dave's Turbo R53 Project
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wat is het verschil tussen die kit en de standaard HFS3?
Ik heb maar vast een mailtje gestuurd naar Aquamist zelf. Lihkt me behoorlijk dom om via Howerton te bestellen en het via Amerika te laten overvliegen als ik het net zo goed uit Engeland kan halen voor een betere prijs..
Ik heb maar vast een mailtje gestuurd naar Aquamist zelf. Lihkt me behoorlijk dom om via Howerton te bestellen en het via Amerika te laten overvliegen als ik het net zo goed uit Engeland kan halen voor een betere prijs..
Laatst gewijzigd door Anonymous op 29 dec 2011, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bij Howerton krijg je een complete kit inclusief tank en mooie inbouw voor in de achterbak. Bij Aquamist moet je dat allemaal zelf regelen. Ik heb uiteindelijk zelf ook rechtstreeks bij Aquamist besteld. Maar dan moet je dus wel zelf mounts maken voor de pomp en tank.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tank heb ik besteld bij coolisbeter.nl. Heb de 4l tank. Wel even gaatje in de dop maken met slangetje naar buiten voor ontluchten.
Shifter installeren is redelijk simpel. Uitlaat moet er wel onderuit. Je bent iets van een uur bezig bent als alle boutjes mee willen werken
Shifter installeren is redelijk simpel. Uitlaat moet er wel onderuit. Je bent iets van een uur bezig bent als alle boutjes mee willen werken

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mooie spulluh
Ben benieuwd naar de shifter, staat ook op mijn lijstje...wanneer hebbie alles in huis?

Ben benieuwd naar de shifter, staat ook op mijn lijstje...wanneer hebbie alles in huis?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors