Ik weet alleen nog niet of ik in de eerste sessie van 2,5 uur zit of in de tweede sessie. Dus ik rij om 13.00u of 15.30u. Of helemaal niet meer na twee rondjes boven de 95 dB.
Zal wel super cool worden met die diffuser er op
Zoals je het nu ziet lijkt het idd niet goed te komen. Maja de dremelkoning is weer bezig :D Komt zeker goed
De R56 Challenge diffusors zitten er onder. Al met al goed gelukt al waren de diffusors niet helemaal gelijk qua maat. De toleranties in de MINI Challenge liggen denk ik wat anders dan in de fabriek. Alleen rodn de 900 gaatjes is hte niet helemaal goed gegaan maar dat is nauwelijks zichtbaar. Vanmiddag even flink gassen geweest en alles zit e rnog op en niets gesmolten
Ik had gedacht dat het lelijker zou zijn maar het valt me niets tegen.
Het vraagt ook even enige gewenning.
Wat ik tot nu toe merk in de bochten die ik heel stevig heb genomen is dat de voorkant sneller lijkt te schuiven maar ik denk dat het komt omdat de achterkant nog steviger op de weg ligt. Woensdag even proberen met semi-slicks op Zolder.
Misschien tijd voor een M7 front splitter
Afhankelijk van de hoek waarbij je het bekijkt heeft het wel iets, maar mooier is het er niet op geworden als ik het zo mag zeggen ... Ik vind het wel ERG gaaf dat je er zo ver in gaat kerel, uiteindelijk was dit zo lang je "troetel" mini waar je nu toch erg gewaagde mods aan het uitvoeren bent.
Ik had ook wel gedacht dat ze lager zouden komen te zitten?