Echt heel erg vet. Zo wordt het weer een beetje een speelauto ipv een huis- tuin en keuken auto.
iDD
Ducks MCS DS -> p169 Weer op de weg
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Ik vind 95% van de MINI's die ik zie echt huis- tuin en keukenauto's. Huisvrouwtjes en makelaars. Weinig eigen inbreng en/of persoonlijkheid. Met de R56 heb ik dat nog erger dan met de R53. Zeker gezien het aantal opties en combinaties waarin de auto te krijgen is maakt dat er niet minder op. Maar dat weerspiegelt vaak ook het karakter van de berijder en het maakt helemaal niet uit waar je mee aan komt zetten. Ieder zo zijn ding.Mac Mini schreef:@Rein - Is een mini een huis en tuin auto?Die van jou en Olaf zeker niet. (van mij is alleen maar looks
)
iDD
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Nou kun je het goed beoordelen met deze foto's
Het is niet mijn ding maar dacht dat ik het heel erg lelijk vond maar dat valt nog wel mee
Ik zou alleen wel dat stukje bumper in het midden terug plaatsen
Verder is het gewoon een gruwelijk dikke ride en is die diffuser wel lekker appart en gewaagd

Het is niet mijn ding maar dacht dat ik het heel erg lelijk vond maar dat valt nog wel mee

Verder is het gewoon een gruwelijk dikke ride en is die diffuser wel lekker appart en gewaagd

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Recht van achteren is het een mooi gezicht, zeker als er weer wat om de pijpjes zit. Van opzij kan ik het niet mooi vinden al heb ik ze zelf ook gekocht 
Maar afgezien van het feit dat het mooi is of niet staat het natuurlijk wel heel dik.
Gecombineerd met een M7/Challenge achterspoiler moet het zeker wel effect hebben op hoge snelheden en daar gaat het (bij mij) om.

Maar afgezien van het feit dat het mooi is of niet staat het natuurlijk wel heel dik.
Gecombineerd met een M7/Challenge achterspoiler moet het zeker wel effect hebben op hoge snelheden en daar gaat het (bij mij) om.
Onze sponsors