Erg mooi Kees & Annet. Zo'n verlaging doet zoveel.
Een hele dikke MINI zo.
R56 Cooper S BMW X3 (Impressie Stelviopas 55)
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
heel Nice, kan al niet wachten tot de mijne met zen buikje wat dichter tegen de grond kan hangen. en na het zien van deze DIKKE mini zeker ni meer 

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Iedereen bedankt voor de leuke reacties.
We wilden dit al heel lang. En na een ritje met de clubman van Romy wisten we het zeker.
Annet.
p.s. Niet te vergeten de foto´s van Parklaneworks. Ons voorbeeld. Komt door de kleur.

We wilden dit al heel lang. En na een ritje met de clubman van Romy wisten we het zeker.
Annet.
p.s. Niet te vergeten de foto´s van Parklaneworks. Ons voorbeeld. Komt door de kleur.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- ROMY
- One wheel wonder
Bericht
Hoi Annet en Kees,
Lees nu pas jullie topic; zie dat je de verlaging en spoorverbreders ook al hebt laten doen ; tja ik kan niet anders zeggen dat de Mini er SUPERDIK uitziet !!!!
Hoe ervaren jullie de Ziptuning? Ik heb de mijn al op 242 km/u digitaal gehad ! Enne ....ik heb het gevoel dat hij nu nog fijner rijdt!
groet
Romy
Lees nu pas jullie topic; zie dat je de verlaging en spoorverbreders ook al hebt laten doen ; tja ik kan niet anders zeggen dat de Mini er SUPERDIK uitziet !!!!
Hoe ervaren jullie de Ziptuning? Ik heb de mijn al op 242 km/u digitaal gehad ! Enne ....ik heb het gevoel dat hij nu nog fijner rijdt!
groet
Romy
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Ik heb de topsnelheid nog niet kunnen halen (teveel mensen die ook links willen rijden)
Maar ik merk wel dat hij losser begint te worden, hij haalt zonder moeite 210+ in z'n 5.
je merk ook als je de sport knop gebruikt, dat er veel meer verschil inzit dan zoals hij standaard geleverd is.
wat ook leuk is geworden als je 150 tot 180 rijdt (in de 5e versnelling) en de auto gaat voor je aan de kant, dan gasgeven, dan merk je dat hij behoorlijk versneld.
Kees
ROMY,ROMY schreef:Hoi Annet en Kees,
groet
Romy
Ik heb de topsnelheid nog niet kunnen halen (teveel mensen die ook links willen rijden)

Maar ik merk wel dat hij losser begint te worden, hij haalt zonder moeite 210+ in z'n 5.

je merk ook als je de sport knop gebruikt, dat er veel meer verschil inzit dan zoals hij standaard geleverd is.
wat ook leuk is geworden als je 150 tot 180 rijdt (in de 5e versnelling) en de auto gaat voor je aan de kant, dan gasgeven, dan merk je dat hij behoorlijk versneld.

Kees

- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
maarre ik geloof graag dattie beter doortrekt!!! wil wel een keertje meerijden tijdens een meet
:)
Gr. Olaf
242 is wel een snelheid die door een aantal standaard clubmans gehaald is. ik helaas nog niet, die van mij heeft nu een top gehaald van 238 km/hROMY schreef:Hoi Annet en Kees,
groet
Romy
maarre ik geloof graag dattie beter doortrekt!!! wil wel een keertje meerijden tijdens een meet

Gr. Olaf
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
ik denk ook dat de topsnelheid min of meer hetzelfde zal blijven door het gearing die er nu in zit.
ik heb er al 245 uit gekregen volledig plat, en de motor draaide al over de 6000 rpm dus infeite al over z'n piekvermogen.
bij turbomotoren is de laatste 200-300 rpm vrij nutteloos
ik heb er al 245 uit gekregen volledig plat, en de motor draaide al over de 6000 rpm dus infeite al over z'n piekvermogen.
bij turbomotoren is de laatste 200-300 rpm vrij nutteloos
- ROMY
- One wheel wonder
Bericht
Ja , die trekkracht in de 5e en 6e versnelling is enorm hé?! Eigenlijk zou je iedereen van deze miniclub in onze auto's mee moeten laten rijden , zodat ze minder zouden zeuren over futiliteiten en gewoon 600 euro uitgeven aan een fantastische upgrading van hun Mini! En dat geleuter over Beek zus en Beek zo , ik ken die hele club niet, ze zullen ongetwijfeld goed zijn, maar FEIT is dat zij deze chiptuning nog steeds niet kunnen uitvoeren en wij hebben het al! En zoals het spreekwoord zegt: "Er leiden meer wegen naar Rome...."
Wel jammer dat de 6e versnelling bij de automaat een soort overdrive karakter heeft ; is dat bij de handgeschakelde ook zo? Want ik heb die 242 km/u in de 5e versnelling gehaald , maar had nog het gevoel dat ze nog harder kon.
Maar goed, het gaat om de tussenaccelaraties .... toch? Want die zijn SENSATIONEEL. Ik ben, nogmaals, méér dan DIK tevreden met de Ziptuning enne....
KUNNEN NU, tenminste serieus ECHT GENIETEN VAN ONZE MINI"S!!
Wel jammer dat de 6e versnelling bij de automaat een soort overdrive karakter heeft ; is dat bij de handgeschakelde ook zo? Want ik heb die 242 km/u in de 5e versnelling gehaald , maar had nog het gevoel dat ze nog harder kon.
Maar goed, het gaat om de tussenaccelaraties .... toch? Want die zijn SENSATIONEEL. Ik ben, nogmaals, méér dan DIK tevreden met de Ziptuning enne....
KUNNEN NU, tenminste serieus ECHT GENIETEN VAN ONZE MINI"S!!
Onze sponsors