kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Super Bas, dat zwart in de bumper!!!
Handig het dashboardkastje en netjes van de dealer dat ze je een nieuw schakelaartje voor je strobo's hebben gegeven!! 

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
was aan het oefenen voor het programma ter land, ter zee en in het water voor het onderdeel "blij dat ik glij"
hier kun je verhaaltje lezen:
blij dat ik glij verhaaltje

hier kun je verhaaltje lezen:
blij dat ik glij verhaaltje
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht

Ziet er weer super uit Bas, dat kastje heb je echt 10x plezier van en die zwarte stukjes zijn echt heeeeeeeeeeeel moooiiiiiiii.
@iDD: Is mijn verdeler al klaar????iDarkDesign schreef:Die zwarte plaatjes zijn VEEL mooier dan die lege blauwe vlakken!
Dashboardkastje is zeer handig, en met zo'n verdeler erin past er ook nog wat in zonder dat als je het kastje opentrekt alles op de grond dondert.
iDD

Ziet er weer super uit Bas, dat kastje heb je echt 10x plezier van en die zwarte stukjes zijn echt heeeeeeeeeeeel moooiiiiiiii.

- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja die zwarte kapjes zijn echt heel
!! Ziet er goed uit
Heb ze toevallig deze week er ook opgeplakt

Heb ze toevallig deze week er ook opgeplakt

Ga ze bij de achterbumper spuiten deze week, mat zwart, ben benieuwdèrcé schreef:zo dan, heel netjes, die zwarte inserts! ziet er echt tien keer beter uit! Eigenlijk zou je zulke zwarte inserts ook voor de achterbumper moeten hebben

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee, alleen voor. Die gekke dingen kosten voor 2 stuks al 47 euro excl.
Het staat wel veel strakker vind ik zelf.
Maar achter laat ik het even zo, mochten ze gaan verkleinen of er af gaan, ga ik daar iets anders voor verzinnen.
Tevens heb ik mijn oude witte spiegelkappen weer even terug gezet, want dat oogt veel rustiger. En daarbij wil ik niet dat mijn auto op die van berthil gaat lijken (alhoewel ik dat echt een kwijlbak vind) Waar ik rijd maakt het me niet veel uit maar voor op meetings vind ik persoonlijk minder.
Zo ziet mijn mini er uit met witte kapjes:

Maar achter laat ik het even zo, mochten ze gaan verkleinen of er af gaan, ga ik daar iets anders voor verzinnen.
Tevens heb ik mijn oude witte spiegelkappen weer even terug gezet, want dat oogt veel rustiger. En daarbij wil ik niet dat mijn auto op die van berthil gaat lijken (alhoewel ik dat echt een kwijlbak vind) Waar ik rijd maakt het me niet veel uit maar voor op meetings vind ik persoonlijk minder.
Zo ziet mijn mini er uit met witte kapjes:

Onze sponsors