@Chris: ik moest in het begin ook erg wennen aan die poiler, maar vind 'm toch wel erg mooi in het echt. Die spoiler die jij bedoelt ken ik ook, weet alleen nog niet wat ik daarvan vind...Ik denk dat ik de JCW mooier vind om eerlijk te zijn...
@Ivo: same overhere! Grote kans dat ze zo blijven
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Dik man met die velgen! Weet niet zo of het mooier wordt door zwart te spuiten... Staat lekker fris zo.
Die JCW spoiler begin ik ook steeds mooier te vinden... Alleen lijken ze niet netjes aan te sluiten, of heb ik dat verkeerd opgevangen? Gisteren trouwens een DS clubman met zwarte velgen gezien met die spoiler, beter beeld dan dat kan ik me niet voorbeelden in mijn geval . Alleen vond ik dat het niet meeloopt met de lijnen van het dak. Je krijgt niet het gevoel dat het standaard zou kunnen zijn... Komt er bij niet direct op denk ik...
Die velgen zijn echt het einde!! Nice! Ik heb thuis ook iemand zitten die het liefst die velgen onder de MINI laat zetten, maar ja, de ASA's zitten er pas net onder, dus nog even wachten
Mhh nope...Zilver is mooier...weet dat je een fan van zwart bent, maar nu is het het ene inruilen voor het ander. had je net zo goed de vorige kunnen laten zitten...
Met een gepolijste lip vindt ik ze wel cool
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go