Wat een kanon is dat zeg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klopt, je hebt me ervan overtuigd ze er toch al onder te gooienspeedy schreef:Zag dat je ze er toch onder hebt
Staat erg mooi
Ik ga morgen ook weer de zomer set eronder doen
Ik woon bij Hoefnagels om de hoek, dus wilde het kanon even gaan aanschouwen. Echter stond hij weer op de trailer om weg te gaan.speedy schreef:Zag de ex ride van Olsson ook nog op de achtergrond
Wat een kanon is dat zeg
weer? Die hebben hem toch gekocht.ginoceros schreef:Is de Lambo weer door Hoefnagels gekocht ?
ginoceros schreef:Is de Lambo weer door Hoefnagels gekocht ?
Bij velgen die 100% in orde zijn, moet 't prima mogelijk zijn. Maar ik probeer het liever niet uit... Een kleine beschadiging waar pekel onder kan komen, en 't is feest.speedy schreef:Als je nou zegt dat je ook met pekel de auto binnen laat staan dan snap ik het volledig maar als je wel met je wagen door de pekel durft te rijden maar niet met je wielen![]()
Gaan er echt niet stuk door hoor
Enige wielen waar je niet mee door de pekel moet rijden zijn gepolijste wielen icm blanke lak.
De r112 is gewoon lak net als de auto zelf
Helaas liet mijn budget het nog niet toe.ginoceros schreef:en niet meteen een precat delete bij Davy meegenomen ?![]()
Door de oneball mod die ik op mijn originele had laten uitvoeren knalde die al meer dan normaal. het geluid van de JCW is wat dieper en doffer, daardoor klinken de knallen nog lekkerderAdriaan schreef:Mooi Dennis! Klapt dit nu veel meer dan de standard S uitlaat?