Gast.. Ik kruip er in met spijkerbroeken met ritsjes, andere fratsen, gooi dr kratjes in en ze zien er nog als nieuw uit..
Niet nadenken - doen
Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Maar jou hele lijf is net zo breed als een van mijn dijbenen
Maar heb al prijsopgave bij Klaas gevraagd en ben ff met Coen aan t sparren dus komt wel goed....nu hopen dat de centjes boom nog ff zn best gaat doen de komende maanden...
Ik heb je paar dagen geleden op de WA nog gezegd dat ik het rustig aan zou doen, toch

Maar heb al prijsopgave bij Klaas gevraagd en ben ff met Coen aan t sparren dus komt wel goed....nu hopen dat de centjes boom nog ff zn best gaat doen de komende maanden...
Ik heb je paar dagen geleden op de WA nog gezegd dat ik het rustig aan zou doen, toch

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ga dr maar eens inzitten.. Sparco's zitten al 100 x beter dan die achterlijke standaard "sport"-stoelen. Recaro's zitten zelfs nog beter
Naar Recaro's?Fred schreef:Imo heeft je interieur niets meer nodig man. Van jcw kuipzetels naar sparco kuipzetels... Niet echt een verbetering toch?
Ga dr maar eens inzitten.. Sparco's zitten al 100 x beter dan die achterlijke standaard "sport"-stoelen. Recaro's zitten zelfs nog beter
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoe zit zoiets als je 1,97m en 105kg bent? En zit er ook stoelverwarming in (qua WAF-factor)?GreyCooperS schreef:Dilemma,
De huidige Sparco's opnieuw bekleden in zwart alcantara. Wil geen leer meer..beschadigd te snel en is koud

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ALs je dan eens een bocht omhoekt, weet je waar ik het over heb. Niks wanna-be-race-car-driver aan hoor.. Plain simple 1+1 logics. ALs de stoel meer om je heen zit, heb je meer controle over je auto. Daarbij, ieder zn ding, maar ik vind elke kuipstoel (verstelbaar of niet) er al beter uitzien dan standaard stoelen en Recaro;s maken een interieur dikker (tikje meer dan Sparco's) dus ik volg Peter absoluut wel in zn besluitFred schreef:Tja, no offence, maar vind het n beetje wannabe race car driver. Anywho, elk zijn ding. Voor de looks hou je beter gewoon wat je hebt
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als ik het mag zeggen? Top. Ik ben ca. even zwaar en 1,95.MartijnGizmo schreef:Hoe zit zoiets als je 1,97m en 105kg bent? En zit er ook stoelverwarming in (qua WAF-factor)?GreyCooperS schreef:Dilemma,
De huidige Sparco's opnieuw bekleden in zwart alcantara. Wil geen leer meer..beschadigd te snel en is koud

R53 MCS HB / Pepper White
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
De zitpositie is echter 100x beter...je hebt mijn postuur gezien en zelfs ik zit goddelijk in deze stoelen....met name in de bochten (eigenlijk wat Davy al aangeeft) is het zo relaxed rijden...ik wil nooit meer anders dan dit soort stoelen
En verwarming heb je niet nodig met Alcantara...warm in de winter en lekker koel in de zomer
Qua lengte zal het niet veel uitmaken tov je huidige stoelen, want de Sparco's staan op dezelfde rails.MartijnGizmo schreef:
Hoe zit zoiets als je 1,97m en 105kg bent? En zit er ook stoelverwarming in (qua WAF-factor)?
De zitpositie is echter 100x beter...je hebt mijn postuur gezien en zelfs ik zit goddelijk in deze stoelen....met name in de bochten (eigenlijk wat Davy al aangeeft) is het zo relaxed rijden...ik wil nooit meer anders dan dit soort stoelen
En verwarming heb je niet nodig met Alcantara...warm in de winter en lekker koel in de zomer

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ben dan wel wat smaller, maar iedereen die bij mij in de auto heeft gezeten (in de sparco's of recaro's) zegt altijd wel een keer dat de stoelen ontzettend fijn zitten. Zelfs mijn pa vind het wel prettig, al vind ie het uit de auto komen ontzettend lastig (maar dat ligt aan zijn slechte knieen
)

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Stoelen zijn verkocht...
Nu twijfelen tussen de Recaro CS (leer / alcantara) of de Pole Positions...Zwart leer / stof
CS zijn zooo dik, maar moet echt hap geld bij..bij de PP kan ik zonder bijleggen overstappen...damnz...lastig
Nu twijfelen tussen de Recaro CS (leer / alcantara) of de Pole Positions...Zwart leer / stof
CS zijn zooo dik, maar moet echt hap geld bij..bij de PP kan ik zonder bijleggen overstappen...damnz...lastig

Onze sponsors