Anyhoe; hij zit er in en het weggedrag is nu al merkbaar verbeterd. Veel stijver en gaat veel strakker de bocht om. Heb gelijk de achterkant 1,5cm omhoog gezet voor de ring. En ik laat 'm ook lekker zo staan. Ben toch van plan regelmatiger naar de Ring te gaan.

Plaatje van hoe hij nu staat:

Trouwens: net even langs Van Poelgeest gereden om m'n wielen na te laten trekken. Staat de monteur buiten met een E46 M3 CSL met Wiechers rolkooi en dikke kuipen, Move It remmen, echt helemaal te geil gewoon. Stukkie verderop nog een E46 M3 met kooi en alles, zo bruut. Maar het mooiste: ze duwden me gelijk een momentsleutel in mn hand en ze moesten natuurlijk even de kooi zien (hadden ze van de week ook al geizen in die van Olaf, maar toch..). Ik vertellen over de storing van airbag en gordel door het verwijderen van de stoelen. Hij pakt gelijk mn sleutel en rijdt 'm naarbinnen en klaar. Echt topservice van die gasten hoor, zo makkelijk en superbehulpzaam. En enthousiast! Kan Van Poelgeest alleen maar aanraden, echt een topdealer. Vind je niet snel denk ik.