FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
80 graden nog maar?
Wow! dat is bijna koud!
Maar zoals het eruit ziet lijkt het of de leidingen erg strak staan, hebben die nog wel genoeg ruimte als het blok 'kantelt'?
Wow! dat is bijna koud!
Maar zoals het eruit ziet lijkt het of de leidingen erg strak staan, hebben die nog wel genoeg ruimte als het blok 'kantelt'?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
nee is een challenge koeler hij spoelt nog niet goed olie loopt nog niet door dus zal waarschijnlijk zo een 90 tot 100 graden zijn hij is nog afgedoptBMX schreef:80 graden nog maar?
Wow! dat is bijna koud!

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
dus die leidingen liggen nog niet zoals ze moeten sam maakt wat klemmen en volgende keer bevestigen we de leiding en de volledige koeler
moet er wel bij zeggen dat het komt omdat de sensor in de uitgaande aansluiting zit en niet bij terug komst dus vandaar dat hij nog niet goed meet
moet er wel bij zeggen dat het komt omdat de sensor in de uitgaande aansluiting zit en niet bij terug komst dus vandaar dat hij nog niet goed meet

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja chilles met koeler komt hij niet boven de 100 graden als hij is aangesloten bij vol blazenchill-es schreef:Das met koeler neem ik aan?! Mijne is standaard 100-110 graden...

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
of ik wat merk nee want dat merk je gewoon weg niet op zo een 260 pkmarcel700 schreef:Moar camber!![]()
260km/h:shock: Wis niet dat een mini zo rap kan zijn .
Merk je verschil dat de airco eraf is?

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dikke koets gozer !!! Heerlijk he dat camber 
Was weer gezellig gister ;-)

Was weer gezellig gister ;-)
Low , lower , lowest ...
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja hij vind het ook niet fijn zo hard...ik ben het met je eens voor mij is die camber ook erg veel maar kan nu weinig omdat ik ff andere spacer nog heb Zodat ik voor ken gaan zakken.... Lolmaus105 schreef:Persoonlijk vind ik het camber te ver staan. Het staat niet mooi zo.
Maar 260km/h met een MINI is indrukwekkend!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Met zoveel camber is grip Slechter dan met bijv 2 graden negatief
80 graden is wel echt koud.. Geen thermostaat? Lijkt me geen overbodige luxe. Ga je wel nog uit laten lijnen, want met dat camber lijkt me dat wel nodig
Pas wel op met die idler-pulley voor je airco, die dingen vreten multiriemen.. Als ik aircoloos zou gaan zou ik de pomp absoluut laten zitten.. Airco weghalen is enkel gewichtwinst, als het systeem uitstaat verbruikt het geen vermogen
80 graden is wel echt koud.. Geen thermostaat? Lijkt me geen overbodige luxe. Ga je wel nog uit laten lijnen, want met dat camber lijkt me dat wel nodig
Pas wel op met die idler-pulley voor je airco, die dingen vreten multiriemen.. Als ik aircoloos zou gaan zou ik de pomp absoluut laten zitten.. Airco weghalen is enkel gewichtwinst, als het systeem uitstaat verbruikt het geen vermogen
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja davy die camber moet ook minder omdat ik hem gelijk wil hebbe met voor en dat van die pully die is exact het Zelfse als de airco pully maar zal hem ff in de gaten houde.....
Olie stroomt nog niet langs de thermostaat dus 80 graden is de olie in het filter huis
Olie stroomt nog niet langs de thermostaat dus 80 graden is de olie in het filter huis

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha ja maar hun belasten de auto anders als ons volgens mij.....
Als hij goed staat laat ik hen uitlijnen b.t.w
Als hij goed staat laat ik hen uitlijnen b.t.w

Onze sponsors