Echt een gaaf filmpje. Er rijden echt superveel mini's op de ring, ik ben benieuwd hoe ver je door kunt gaan met jouw Mini om er nog meer een circuittijger van te maken.
Wel wat zielig om te zien hoeveel "supercars" ingehaald worden door potente stadswagentjes
Hierbij sluit ik een pact, als ik ooit zoveel vergaar dat ik het me kan veroorloven om zo'n supercar aan te schaffen, dan zorg ik er eerst voor dat ik kan rijden als een piloot . Met zo'n wagen moet je toch heer en meester zijn van de ring
Wel lekker voor jou Berthil, moet telkens weer een kick geven als je het zo'n wagen moeilijk kan maken . Zonde van de motorkap 'n stuff, komt vast wel goed.
Laatst gewijzigd door Fred op 22 feb 2011, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
En op hoeveel gewicht zit je nu inmiddels Berthil?
Volgens mij begint ie nu echt in rap tempo af te slanken... al helemaal straks met die motorkap en achterklep.
Wat ik bedoel is dat het gros van degene met een supercar er niet mee overweg kunnen. Steek iemand met de nodige skills achter zo'n auto, en niemand komt zelfs nog in de buurt. In principe zou het toch niet mogelijk mogen zijn dat Berthil het een Porsche GT3 zo moeilijk kan maken.
Het mag dan nog zo'n dikke mini zijn, die GT3 zou de mini met gemak aan moeten kunnen toch...
Als je niet kan rijden, koop dan toch geen supercar. Ik zou me echt ongelofelijk schamen in het geval van die groene gt3.
Als die vent z'n hele leven heeft gewerkt en gespaard voor een GT3, mag 'ie er dan niet mee op de Ring omdat 'ie niet zo goed kan sturen als Berthil? Wat een b8llsh8t Fred. Niet iedereen komt daar om een supersnelle ronde neer te zetten, maar om gewoon een leuke dag te hebben.
Beetje sneu vind ik zo'n opmerking, sorry hoor.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Mss beetje kort door de bocht, maar een GT3 is geen gewone 911... Het is gewoon een straatlegale racekar. Dan vind ik toch wel dat je wat moet kunnen sturen. Sorry das mijn mening... Iedereen doet natuurlijk wat ie zelf wil, en als iemand een doel voor ogen heeft, in de vorm van zo'n wagen en ie daarin ook slaagt, dan heb ik daar alle respect voor.
Hoef je je niet over te schamen Daiel! De Ring is gevaarlijk, simpel. De volgende keer ga ik ook zeker niet tot de limiet, daarvoor ken ik de Ring niet genoeg en ik heb geen zin om de Mini in de graskant te parkeren...
Vorige keer was ik er echt niet op m'n gemak behalve toen ik naast Berthil zat!
thnx Dick vind het rijden daar heel erg gaaf maar het liever niet met mijn mini want ik vind het aan de ene kant gewoon heel erg zonde om hem zo te behandelen maar ga zeker weer mee om te kijken want daar beleef ik net zoveel plezier aan
Het rijden is super gaaf daar, maar was ook blij dat de auto heel is gebleven, haha!!! Een dagje daarheen alleen al om te kijken is super super gaaf!!!