Als de motorkap er op zit ga ik hem eens laten wegen. Het leeggewicht moet dan toch wel richting 1100 kg gaan ondanks kooi.
Maakt niet uit hoe duur je auto is of hoe snel je bent, de Ring tijdens de Touris is er voor iedereen, als je je maar aan de regels houdt voor iedereens veiligheid.
Die GT3 durfde geen gas te geven.
Toch wel een beetje sneu als je met helm en handschoenen aan achter het stuur in zo'n GT3 zit en de Mini's willen je rechts en links inhalen en dan ook nog niet eens aan de kant gaan. Voor iedereen zijn de regels hetzelfde, ook GT3's waar je wel of niet lang voor hebt moeten sparen. De dikke Porsches hebben een slechte reputatie op de Ring, ze gaan bijna allemaal moeilijk aan de kant of komen aso voorbij als ze wel hard gaan.
Ik durf wel te beweren dat mijn Mini ongeveer net zo snel is in de bochten op gelijkwaardige banden maar als hij op het rechte stuk het gas intrapt is zo'n GT3 natuurlijk weg.
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Zuiden
Bericht
Dit keer geen sexy mods maar hard en smerig werk.
Ik was het al van plan toen de rolkooi er 2 jaar geleden in ging maar dat was toen al werk genoeg.
Nu dus maar de stoelen er uit gehaald en de vloermat opgetild.
De geluidsdemping die op de vloer geplakt is en zelfs meegespoten is.

Na veel föhnen en steken is de geluidsdemping weg. Niet zo'n fijne klus maar de demping heeft toch geen nut meer dus die kan wel weg.

En na heel veel wasbenzine is ook de laag die achterblijft verwijderd.
Wat overblijft is de grijze kleur van de grondlak van de carrosserie.

Dit scheelt toch weer 3 kg.
Inclusief de voetverwarmingspijpen voor de achterpassagiers aangezien er niemand meer op de achterbank zit
Tezamen met de omwisselen naar halogeen koplampen dus weer 6 kg verdwenen.
Ik was het al van plan toen de rolkooi er 2 jaar geleden in ging maar dat was toen al werk genoeg.
Nu dus maar de stoelen er uit gehaald en de vloermat opgetild.
De geluidsdemping die op de vloer geplakt is en zelfs meegespoten is.

Na veel föhnen en steken is de geluidsdemping weg. Niet zo'n fijne klus maar de demping heeft toch geen nut meer dus die kan wel weg.

En na heel veel wasbenzine is ook de laag die achterblijft verwijderd.
Wat overblijft is de grijze kleur van de grondlak van de carrosserie.

Dit scheelt toch weer 3 kg.
Inclusief de voetverwarmingspijpen voor de achterpassagiers aangezien er niemand meer op de achterbank zit

Tezamen met de omwisselen naar halogeen koplampen dus weer 6 kg verdwenen.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Gemeente \'\'Wolluk\'\'
Bericht
Hahaha coool , je moet er ook steeds maar weer opkomen ..
Wat een project zeg die bak van je

Wat een project zeg die bak van je



- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- Locatie: hoog en droog
- Helenk
- Be Mini
- Locatie: vlak bij Zwolle
Bericht
Zie ik daar nog RVS dorpelstrips?
Nee mooi werk Berthil!

Nee mooi werk Berthil!
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nooit geweten dat die isolatie nog zo zwaar zou zijn, neem aan dat door de lexan ruiten de bodem isolatie overbodig was?
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Gemeente \'\'Wolluk\'\'
Bericht
Denk dat straks alleen de ''alleen in je onderbroek de ring over'' mod nog overblijft als gewichts reducering 

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
whahahah
Blue Chaser schreef:Denk dat straks alleen de ''alleen in je onderbroek de ring over'' mod nog overblijft als gewichts reducering

Onze sponsors