Vandaag op de Nurburgring weer het genoegen gehad een rondje mee te rijden in de Blauwe....Bedankt Berthil en....Roos voor het tijdelijk afstaan van de passagierstoel .
Wat me weer opviel is de enorme baankennis van Berthil....en de racesnelheid ...heb daarna echt een uur nodig gehad om weer tot mijn positieve te komen ....nogmaals bedankt, Berthil!!
Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
Ik had drukker verwacht vandaag maar viel vandaag gelukkig mee.
Niet eens een baansluiting maar wel hier en daar geel door crashes.
Rondje op video met GP circuit erbij is aan het uploaden
Ook complimenten aan mijn dochter Roos van 14 die vandaag 6 rondjes met mij heeft meegereden zonder te gillen
En een filmpje met het Grand Prix circuit erbij, voor mij de eerste keer met het volledige GP circuit.
Ik had een nieuwe camerasteun aan de kooi gemonteerd waarvan ik zeker wist dat die niet zou wiebelen maar helaas vibreert het beeld behoorlijk. Nu blijkt dat de camerasteunbevestiging van de Sony HD binnen in de camera is afgebroken. Eens kijken of ik dat nog kan maken. Ik heb toch de video er maar op gezet want zo vaak is het niet met volledig GP circuit erbij.
De aandrijfas rechts is trouwens ook aan vervanging toe, morgen samen met een nieuw wiellager ophalen en deze week monteren.
Gave film Berthil! Jammer van het trillende beeld maar heel erg storend is het ook weer niet. Kleine tip, maak je voorruit de volgende keer eerste even schoon.
Kun je nagaan, ik had het stukje voor de camera al wat schoon gemaakt maar na 2 rondjes zit het weer vol.
Geen beginnen aan, op de video kletst er ook een hele dikke op de voorruit kapot
Laatst gewijzigd door Berthil op 27 apr 2011, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.