Hij zegt dat hij alleen een ander spruitstuk en uitlaat heeft maar dat gelooft niemand.
Verder rolkooi, remmen, KW Clubsport etc.
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sowieso: inlaat, spruit en catback. Dikke kans bovendien op: pulley, oiekoeler, catch-can, IC. En ik geloof er geen zak van als hij beweert niets aan de stabilisator-stangen en struts te hebben gedaan.
Verder is het natuurlijk allemaal giswerk, ik zou zeggen: tune, cat-cam, injectoren, bushings en ophanging.
Verder is het natuurlijk allemaal giswerk, ik zou zeggen: tune, cat-cam, injectoren, bushings en ophanging.
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Airbag lamp vanwege stuurFloor-is schreef:Dat is inderdaad een GP om mee te beginnen en gezien er een lampje brandt op het dashboard.. Niet een standaard GP(Dat hoor je ook wel trouwens)

burn rubber not your soul

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmm goed punt, maar luister nog eens goed Franklyn en vertel me dat er niet meer gedaan is dan de uitlaatlijn..
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
En eerlijk gezegd ik weet het niet of hij standaard is
Dit filmpje is al oud......hij heeft nog veel meer filmpjes en op video kan ik je moeilijk zeggen hoe of wat er aan gedaan is. Als ik trap met de GP en,hij is warm dan kan je binnenin ook bijna niet lullen met mekaar dus.video opname in de auto is lastig.Floor-is schreef:Hmm goed punt, maar luister nog eens goed Franklyn en vertel me dat er niet meer gedaan is dan de uitlaatlijn..
En eerlijk gezegd ik weet het niet of hij standaard is
burn rubber not your soul

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Inlaat kan ik niet horen, spruit sowieso wel en waarschijnlijk gewoon de JCW catback (te horen aan de plofjes)
Ik zou mn geld er op in zetten dat er meer aan gedaan is, wat weet ik niet. Ik hoor de SC niet akelig hard janken, maar dat komt waarschijnlijk meer door de uitlaat
Ophanging wel (KW Ckubsport), maar bushings is niet direct noodzakelijk. Stabi-stang denk ik dan weer wel. Injectoren denk ik niet aangezien er al 380's in zitten, pulley, nokkenas en mapping is gissen
Ik zou mn geld er op in zetten dat er meer aan gedaan is, wat weet ik niet. Ik hoor de SC niet akelig hard janken, maar dat komt waarschijnlijk meer door de uitlaat

Ophanging wel (KW Ckubsport), maar bushings is niet direct noodzakelijk. Stabi-stang denk ik dan weer wel. Injectoren denk ik niet aangezien er al 380's in zitten, pulley, nokkenas en mapping is gissen
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hee Berthil, die gast op de motor die als een malloot naar je was aan het zwaaien toen je de Ring afkwam vandaag was ik.
Jammer genoeg was er net een ongeluk gebeurd vgl mij want alles werd afgesloten dus we zijn weer doorgereden.
Was weer een topdrukte vandaag !
Jammer genoeg was er net een ongeluk gebeurd vgl mij want alles werd afgesloten dus we zijn weer doorgereden.
Was weer een topdrukte vandaag !
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb de film even private gemaakt want hij wordt 'misbruikt' door Save The Ring die hiermee stemming probeert te maken tegen de Ring (http://mikefrison.com/1296). Op zich ben ik het wel met Save The Ring eens maar ik wil niet dat mijn filmpje wordt gebruikt om iemand anders zijn gelijk te halen waar ik verder buiten sta. Als de storm wat geluwd is maak ik hem wel weer openbaar.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als ik in je uitlaten kijk, zie ik ze dan roodgloeiend? of hallucineer ik

Dik Berthil!!
Gave foto weerBerthil schreef:

Dik Berthil!!

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens rijd hij zonder middendemper, die pokkenherrie heb ik ook een tijdje gehad.. je hoort ook goed het onderstuur bij deze GP, dat kan beter afgesteld worden..Pinarello schreef:Hier een leuk filmpje net zo'n situatie Porsche tegen Cooper JCW etc........ Of ben jij Het Berthil ?![]()
Echt kikken![]()
Onze sponsors