Werkelijk het eerste filmpje waarop ik je uitlaat een beetje hoor. Heb hem op de ring een paar keer live gehoord maar telkens lijkt het alsof het beest doodstil is. Al is dat in real life toch iets anders.
Volgens mij pakt de video de lage tonen niet goed want ik snap ook niet waarom het vaak op video vrij zacht is terwijl ik met oordoppen moet rijden om geen hoofdpijn te krijgen
Vandaag weer naar de Ring geweest. Wat een verschil met vorige week, ik denk 10 maal minder auto's op de baan. Vandaag wat collega's rondgereden waarvan één uit Brazilië. Niet bekend met de Ring dus ze waren erg onder de indruk. De bandjes kwamen slecht op temperatuur maar voor de rest ging het erg goed. Dit laatste rondje alleen gereden en ik denk dat dit mijn snelste ronde was geweest zonder motorstoring aan het begin en die BMW op het eind.
mooi rondje,idd jammer van de motorstoring,had dat te maken met een detonatie singaal of met een sensor?
ik heb het ook wel eens..
hoe is het met de sprintex kit?
ik en davy hebben al mooie resultaten geboekt,en er liggen nog een paar mod,s op de plank en dan kijken of we de 325 pk op de kruk kunnen krijgen.
de kit is super,en kan een hoop psi meer leveren,tegen minder omwentelingen,dus nu hebben we met een 64%poully en nog niet max getunde kop al 280 pk,wheels 240.
lekker klussen in de winter.
De motorstoring meld steeds 'teveel drehmoment', teveel Nm dus.
Meestal is het op de Ring en alleen als de tank driekwart leeg is.
Als deze winter de Sprintex er in gaat Beek ook maar vragen om daar qua software eens naar te kijken.
Ik ben zeer benieuwd wat het gaat doen, met de configuratie die ik heb hoop ik ook wel de 280 pk te halen.
Hier nog een filmpje van afgelopen zaterdag, bij 2:05 kom ik voorbij