Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
De Sprintex zit er op maar wat een rotklus om die elektrische waterpomp op zijn plaats te krijgen, erg weinig manoeuvreerruimte. Ik had gehoopt vanavond de motor al aan het lopen te hebben maar is niet gelukt.
Ik ben wel onder indruk van de afwerking van de spullen van Sprintex. Alle aluminium onderdelen passen precies en de hele inlaatbuis is opgehangen in rubbers. De vergelijkbare aluminium AGS van M7 was uit de handel genomen omdat er van alles afbrak door de optredende resonanties maar dat zal hier geen probleem zijn. Mooi stukje werk maar ontzettend compact
Komend weekend hoop ik een proefrit te maken al ga ik zaterdag naar de Winterwanderung op de Ring

Ik ben wel onder indruk van de afwerking van de spullen van Sprintex. Alle aluminium onderdelen passen precies en de hele inlaatbuis is opgehangen in rubbers. De vergelijkbare aluminium AGS van M7 was uit de handel genomen omdat er van alles afbrak door de optredende resonanties maar dat zal hier geen probleem zijn. Mooi stukje werk maar ontzettend compact
Komend weekend hoop ik een proefrit te maken al ga ik zaterdag naar de Winterwanderung op de Ring

- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
nice work!
Moet je de software niet nog laten updaten na het instaleren of ga je dat later pas doen?
Moet je de software niet nog laten updaten na het instaleren of ga je dat later pas doen?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- spenki
- Sponsor