Die koplampen zwart staat ook heel vet!! Maar die foto moet ff wat groter eigenlijk...
Ik twijfel er tijden aan, vind de complete chrome units ook heel mooi, maar bijv. de binnenkant in kleur laten spuiten lijkt me ook heel gaaf!
1 gen . R53 ufkoooooors !!Leen schreef:ja viel dat erg op dan?
![]()
Ben nu wel serieus aan het twijfelen of ik/wij een R53 of R56 moeten nemen trouwens. Enig advies?
O'ja wat betreft je lampen vind ik de buitenste ring in pw en binnen zwart het mooist.
Met deze mods gaat het geld er eerder uit dan dat het binnenkomt volgens mijDaveke schreef:Als er iets verslavend is, is dat het gejank van een supercharger wel. Zeker icm een CAI en een kleinere pulley. Combineer dat met een sportuitlaat (en het liefste een spruitstuk zonder cat) en je hebt een winnaar! Coilovers, sportstoelen en een dikkere achterstabi zijn wel een must.. Daar krijg je nl echt een kart van!Dan stuur je nl vaster, zit je vaster en plakken je bandjes meer aan de weg![]()
Haha, dat is nu al WINBMX schreef:maaruh.. terug naar de lampen
miss kan je die blackchroom laten spuiten? of loopt dat te ver van het zwart af?
Maar idd! een CAI is een must.. een pully kan ik je pas over een tijdje vertellen
Doe het goed, of nietcoopers1987 schreef:Met deze mods gaat het geld er eerder uit dan dat het binnenkomt volgens mijDaveke schreef:Als er iets verslavend is, is dat het gejank van een supercharger wel. Zeker icm een CAI en een kleinere pulley. Combineer dat met een sportuitlaat (en het liefste een spruitstuk zonder cat) en je hebt een winnaar! Coilovers, sportstoelen en een dikkere achterstabi zijn wel een must.. Daar krijg je nl echt een kart van!Dan stuur je nl vaster, zit je vaster en plakken je bandjes meer aan de weg![]()
Haha, nee eigenlijk bedoel ik een dagje Rijswijk, maar ja, dat houd je 18 min vol en dan heb je t gezien..in Den Haag heb je iig nog iets te zienLeen schreef: Met een dagje Den Haag bedoel je denk ik bij Beek
Onze sponsors