Zou jij wellicht even wat extra foto's kunnen plaatsen van de CAE?
Met name hoe jij de middenconsole aangepast hebt aan beide zijdes, dan weet ik ongeveer waar ik moet zitten met mn dremel
Shag schreef:haha geweldig! die bekende auto's zullen wel denken, daar heb je die Mini weer, alleen nu weer een tandje sneller.. en weer.. en weer.. tot je ze op een dag gewoon voorbij komt vliegen!
Vanavond al veel verwijderd om de kop er af te halen maar die is er nog niet af dus ik weet het nog niet. Veel andere verplichtingen de komende dagen dus hoop dat het deze week lukt.
Voor de oudere garde , net als met de engine damper merk ik makkelijker schakelen met de nieuwe motorsteunen. Ik hoop dat het betere schakelen nu blijft want de engine damper nam af in werking en kreeg kromme steunen vanwege de te grote krachten.
Klep is scheef gaan zitten. Ik heb niet teveel toeren gedraaid.
Ik denk dat de klepveren misschien na 170.000 km en veel tot 7200 toeren een keertje moe zijn geworden?
De kop heeft er zo te zien goed vanaf gebracht.
Wat ik ga doen weet ik nog niet.
1 zuiger en klep vervangen of dan maar meteen 4 nieuwe zuigers.
Als de klep zo krom is dan is de klepgeleiding in de cilinderkop ook wel stuk!
Ik denk als je het goed wil doen gelijk het hele onderblok moet reviseren.
Hoop dat de schade aan de cilinderkop meevalt
Als die klep zo scheef kan gaan staan is dat idd wel waar.
Bedacht ik me net ook. Dan zal ook je cilinderkop er aan gaan geloven, daar moet je een nieuwe geleider in gaan laten zetten..
Pak dan ook meteen versterkte zuigers, Wossner ofzo