Berthil schreef:[...] en dan samen met de deurringen voor de Cabrio naar de spuiter. [...]
Berthil schreef:[...] en dan samen met de deurringen voor de Cabrio naar de spuiter. [...]
Gewoon, zonnedak van carbon van 2 vierkante meterRaj schreef:Hoezo dak eruit zagen? Ik snap m eventjes nie
Inderdaad, het gaat eerst naar een professioneel bedrijf om een twee componenten blanke laklaag op te brengen.Ragnar schreef:berthil zou je hem niet ff naar de spuiter brengen? en dan met twee componenten clearcoat laten behandelen. het blijft zoveel mooier.
Dat is de max, met hoeken gaat niet. Is niet glad te krijgen en moeilijk om als dragend deel te bevestigen. Nu blijft het dakframe intact. Tevens wil ik graag dat vanaf de zijkant gezien het dak nog steeds wit is. Niet teveel naar de zijkanten dus.boris_brznjef schreef:dat zijn nog eens zonnendaken! Ziet er mooi uit. Is dit de max wat het aan carbon op het dak gaat worden?
Weet ik nog niet en ga ik beslissen als het terug is van de spuiter. 3 mogelijkheden.cooperke s schreef:Hoe ga je deze bevestigen Berthil?
Onze sponsors