Shag's Pure Silver R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jan 2010, 13:39

Niet? hmm.. ik vind het wel een fijn idee als ik bijv. in de zomer de auto even onbewaakt laat met ramen open.. Al is het maar dat je even 3 seconden ergens naar binnen gaat. maar moet nu toch nog terug om te bestellen dus neem dan gelijk de kopie mee.

En in het kader van de veiligheid kan een waakhond natuurlijk niet ontbreken...

Afbeelding

:mrgreen:
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2010, 16:33

Zojuist de auto aan een vriend van me laten zien en een stukje gaan rijden. Hij woont dichtbij een 80Km weg dus daar maar heen gegaan. gelijk mooi excuus om het gas even open te trekken!
Eerste wat hij zei was dat de mini veeeeeel groter was dan hij dacht (was ook mijn eerste gedachte toen ik voor het eerst in een new mini stapte, blijkbaar moeten mensen eerst zelf ervaren alvorens te geloven dat de mini nu echt een volwaardige auto is) en dat het er onwijs strak/luixe uit zag allemaal. Toen maar rijden!

Zo gezegd zo gedaan, even afzakken naar 30km/u en toen GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!! :D
En wát een beleving!! :s
Die compressor giert als een dolle, had 'm voorheen nog nooit serieus opengetrokken (ook uberhaupt niet veel gereden) maar wat klinkt dat LEKKER! :o :shock:

De radio natuurlijk uit hehehe...

echt binnen no-time zat ik al de 120km/u, gaat zó snel.. bleef uiteraard wel allemaal verantwoord, kaarsrechte lange weg en volledig overzicht, geen kruisingen of iets dergelijks. Man man man, wat een heerlijkheid. Moraal van het verhaal: Mini = GENIETEN 8)
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2010, 16:52

Lekker he :lol:
Dat de dooi maar even flink doorzet want we hebben ons genoeg in moeten houden!!
Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jan 2010, 17:30

Zeker genieten!!! :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2010, 22:21

die compressorhuil is zoooooo lekker. Dat mis ik echt op m'n R55S/R56S.

Mag vast wel 'es een keertje met je meegummen, toch?? :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2010, 15:42

mushrop schreef:die compressorhuil is zoooooo lekker. Dat mis ik echt op m'n R55S/R56S.

Mag vast wel 'es een keertje met je meegummen, toch?? :mrgreen:
Zeer zekers :D

Kom wel een keer langs shiften :rijden
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jan 2010, 13:26

Sidemarkers en bijbehorend spul zijn binnen !!

Net de DIY van parklaneworks bekeken, das alleen niet voor de R53... ziet er toch wat ingewikkelder uit dan gedacht :P
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jan 2010, 13:27

Hahaha gewoon rustig de tijd voor nemen , succes !! :wink:
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 feb 2010, 20:54

Zo, het carbon dashboard welk ik van Mushrob heb overgenomen zit er eindelijk in !! :D

Die "10 minuten werk" ging niet echt op, maar het resultaat mag er wezen... snap niet dat ik voorheen twijfelde of ik het wel mooi zou vinden... ziet er echt onwijs lekker uit al zeg ik het zelf!! :shock:

Vind persoonlijk de originele tellerringen ook mooi i.c.m. het carbon, komt het pure silver idee een beetje terug. Wou eerst chrome tellerrringen maar daar zie ik nu vanaf.

Foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier een plaatje om aan te geven in welke omstandigheden de operatie heeft plaatsgevonden :mrgreen:

Afbeelding

De parrot carkit hangt nog los, daar heb ik vandaag een houdertje voor besteld welke volgende week binnen komt.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 feb 2010, 20:56

Heel erg gaaf Sjaak! Zou idd niet voor chromen ringen gaan, da's geen gezicht in combinatie met carbon.

En mss was 10 minuten wat optimistisch........solly :oops:

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 feb 2010, 20:57

maakt niet uit :mrgreen:

Weet nu wel hoe alles een beetje in elkaar steekt. En het resultaat telt 8)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 feb 2010, 21:00

Shag schreef:maakt niet uit :mrgreen:

Weet nu wel hoe alles een beetje in elkaar steekt. En het resultaat telt 8)
zo is het. :icon_top:

Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 feb 2010, 21:32

Ik vind persoonlijk dat Chroom toch wel erg lekker ogen met Carbon Op MacMini's zwarte R50..
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 feb 2010, 21:35

Nice dash dude 8) 8) !!!
MaVaEe
Koeien-teller

11 feb 2010, 21:57

Doe je goed Sjaak!

Maar ik moet Rob wel toegeven dat het bijna in 10 min kan als je geen problemen hebt met de oude eruit halen en een dashboardkastje! :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”