Niet? hmm.. ik vind het wel een fijn idee als ik bijv. in de zomer de auto even onbewaakt laat met ramen open.. Al is het maar dat je even 3 seconden ergens naar binnen gaat. maar moet nu toch nog terug om te bestellen dus neem dan gelijk de kopie mee.
En in het kader van de veiligheid kan een waakhond natuurlijk niet ontbreken...
Zojuist de auto aan een vriend van me laten zien en een stukje gaan rijden. Hij woont dichtbij een 80Km weg dus daar maar heen gegaan. gelijk mooi excuus om het gas even open te trekken!
Eerste wat hij zei was dat de mini veeeeeel groter was dan hij dacht (was ook mijn eerste gedachte toen ik voor het eerst in een new mini stapte, blijkbaar moeten mensen eerst zelf ervaren alvorens te geloven dat de mini nu echt een volwaardige auto is) en dat het er onwijs strak/luixe uit zag allemaal. Toen maar rijden!
Zo gezegd zo gedaan, even afzakken naar 30km/u en toen GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!
En wát een beleving!!
Die compressor giert als een dolle, had 'm voorheen nog nooit serieus opengetrokken (ook uberhaupt niet veel gereden) maar wat klinkt dat LEKKER!
De radio natuurlijk uit hehehe...
echt binnen no-time zat ik al de 120km/u, gaat zó snel.. bleef uiteraard wel allemaal verantwoord, kaarsrechte lange weg en volledig overzicht, geen kruisingen of iets dergelijks. Man man man, wat een heerlijkheid. Moraal van het verhaal: Mini = GENIETEN
Zo, het carbon dashboard welk ik van Mushrob heb overgenomen zit er eindelijk in !!
Die "10 minuten werk" ging niet echt op, maar het resultaat mag er wezen... snap niet dat ik voorheen twijfelde of ik het wel mooi zou vinden... ziet er echt onwijs lekker uit al zeg ik het zelf!!
Vind persoonlijk de originele tellerringen ook mooi i.c.m. het carbon, komt het pure silver idee een beetje terug. Wou eerst chrome tellerrringen maar daar zie ik nu vanaf.
Foto's!
Hier een plaatje om aan te geven in welke omstandigheden de operatie heeft plaatsgevonden
De parrot carkit hangt nog los, daar heb ik vandaag een houdertje voor besteld welke volgende week binnen komt.