Koosie's PS Mini Cooper S JCW, Grote update Pg 19!
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
@GreyCooperS, Bedankt maat! nieuwe remmetjes zijn nooit een verkeerde investering, ze waren gewoon aan vervanging toe, denk doe meteen het hele spul maar. nieuwe blokken en schijven, weet ik zeker dat het goed zit!
@Shag, Bedankt! Plaat hoort orgineel onder je Cooper S te zitten, weet overigens niet waarvoor het is,
hij heet 'Windgeleider' op RealOem.
Als je een sport uitlaat eronder laat zetten willen ze de plaat nog wel eens vergeten terug te zetten.. bij mij (vorige eigenaar) hadden ze hem wel terug gegeven maar niet eronder gezet, vandaar even aangepast!
@ Mini Cabrio, bedankt! en ja ik vond het ook wel leuk, had hem nog liggen dus ja waarom niet gewoon eronder maken! zonde om hem weg te gooien ofzo!
@ st. Pierre Stuurkogel is niet zo heel lastig te vervangen! gewoon wieltje eraf en dan los schroeven, slagen tellen en dan de nieuwe de zelfde slagen weer terug en vastzetten (hoef je de auto niet uit te lijnen)
Ik heb ook een goedkope manier om hem te repareren. Dit hoorde ik laatst van een litouwse werknemer van me vader,
kan je er zo weer 40 duizend kilometer mee doorrijden en het kost je niks!
als ik het moet uitleggen moet je me even pm' en!

@Shag, Bedankt! Plaat hoort orgineel onder je Cooper S te zitten, weet overigens niet waarvoor het is,
hij heet 'Windgeleider' op RealOem.
Als je een sport uitlaat eronder laat zetten willen ze de plaat nog wel eens vergeten terug te zetten.. bij mij (vorige eigenaar) hadden ze hem wel terug gegeven maar niet eronder gezet, vandaar even aangepast!
@ Mini Cabrio, bedankt! en ja ik vond het ook wel leuk, had hem nog liggen dus ja waarom niet gewoon eronder maken! zonde om hem weg te gooien ofzo!
@ st. Pierre Stuurkogel is niet zo heel lastig te vervangen! gewoon wieltje eraf en dan los schroeven, slagen tellen en dan de nieuwe de zelfde slagen weer terug en vastzetten (hoef je de auto niet uit te lijnen)
Ik heb ook een goedkope manier om hem te repareren. Dit hoorde ik laatst van een litouwse werknemer van me vader,
kan je er zo weer 40 duizend kilometer mee doorrijden en het kost je niks!
als ik het moet uitleggen moet je me even pm' en!

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom! 
miss moet je je t geluid van je uitlaat ff op film zetten en dan bij show-je-uitlaat plaatsen?!
veel plezier met t monstertje

miss moet je je t geluid van je uitlaat ff op film zetten en dan bij show-je-uitlaat plaatsen?!
veel plezier met t monstertje
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, Gisteren een nieuwe vooruit laten plaatsen bij autoglaz in hoofddorp top werk, en hij kraakt niet meer!
hierbij meteen een fotootje van het verwisselen!,

En nog een to-do list
Ik wil center caps van mijn wielen inplaats van het works logo, MINI
(vraag me af of ik ze kan verwisselen)
En op mijn achterklep weer het embleem COOPER S terug
Deze zit er bij mij niet op mis het dus gaan weer terug (heeft iemand dat embleem nog voor mij liggen)??
Groeten Koos
hierbij meteen een fotootje van het verwisselen!,

En nog een to-do list
Ik wil center caps van mijn wielen inplaats van het works logo, MINI
(vraag me af of ik ze kan verwisselen)
En op mijn achterklep weer het embleem COOPER S terug
Deze zit er bij mij niet op mis het dus gaan weer terug (heeft iemand dat embleem nog voor mij liggen)??
Groeten Koos
Laatst gewijzigd door koosie op 02 sep 2011, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
centercaps wisselen (of de sticker die erop zit) haal ze er eerst even helemaal uit door het wiel los te halen dan kan je vanuit de binnenkant van de naaf zo de centercap eruit klikken.
CooperS logo moet je niet bij de dealer kopen (hoewel het geen hoofdprijs zal kosten) want ik weet zeker dat er diverse mensen dat logo er zelf afgehaald hebben en in de schuur hebben liggen.
CooperS logo moet je niet bij de dealer kopen (hoewel het geen hoofdprijs zal kosten) want ik weet zeker dat er diverse mensen dat logo er zelf afgehaald hebben en in de schuur hebben liggen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dikke ride dude
die bastuck klinkt echt heerlijk!!
Was gezellig vandaag!

die bastuck klinkt echt heerlijk!!
Was gezellig vandaag!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
He Jonges !
bedankt voor de leuke reacties!
Heb een Cooper S logo besteld, De Centre caps komen Sierschrift MINI stickertjes voor terug, vind ik leuker als Works stickers:)
En heb ook een afstandsbediening voor me standkachteltje gescoord op ebay, scheelt me gelukkig maar 220 euro
Hopelijk krijg ik hem weer aan het werk!
zal wel lekker zijn van de winter
@Willem ja was genieten gisteren! Bastuck uitlaatje heeft goed zijn best gedaan! bedankt he!
bedankt voor de leuke reacties!
Heb een Cooper S logo besteld, De Centre caps komen Sierschrift MINI stickertjes voor terug, vind ik leuker als Works stickers:)
En heb ook een afstandsbediening voor me standkachteltje gescoord op ebay, scheelt me gelukkig maar 220 euro

Hopelijk krijg ik hem weer aan het werk!
zal wel lekker zijn van de winter

@Willem ja was genieten gisteren! Bastuck uitlaatje heeft goed zijn best gedaan! bedankt he!